دیدار رئیس فدراسیون هندبال با سفیر پرتغال/ اعلام آمادگی برای گسترش همکاری ها در زمینه توسعه هندبال


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856321

رئیس فدراسیون هندبال با سفیر پرتغال در ایران دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به دعوت رسمی کارلوس کوستانهاوس سفیر پرتغال در ایران در خصوص توسعه روابط دو کشور در حوزه هندبال گفتگو کرد.

کارلوس کوستانهاوس سفیر پرتغال در ایران در نشستی در سفارت پرتغال با خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون و تبریک به وی بابت دستاوردهای هندبال ایران در عرصه بین المللی گفت: به خوبی می دانم که هندبال ایران در سال های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین المللی دریافت کرده است. ماه.” و ما از این موفقیت ها بسیار خوشحالیم.

وی افزود: ما خواهان تقویت روابط دو کشور در زمینه توسعه هندبال هستیم و آمادگی داریم این روابط را هم در بخش ملی و هم در حوزه باشگاهی توسعه دهیم. موضوع مهم دیگر استفاده از تجربه هندبال ایران در بخش باشگاهی است و ما می خواهیم روابط خود را با فدراسیون هندبال ایران در این زمینه گسترش دهیم.

کوستانهاوس همچنین با ابراز علاقه به بازدید از کمپ های تیم های ملی و حوزه ورزشی فدراسیون هندبال، گفت: بسیار علاقه مندم که از اردوهای تیم های ملی و اماکن ورزشی فدراسیون هندبال و این دیدار دیدن کنم. این دیدار زمینه ای برای همکاری بین دو پرتغال است.» و پرتغال در هندبال.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست گفت: ایران و پرتغال می توانند در توسعه هندبال و همکاری های مشترک فعالیت های خوبی داشته باشند و فدراسیون هندبال ایران آمادگی دارد با ملی پوش پرتغالی اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه داشته باشد. تیم تیم ها. “بیا باشیم.

وی افزود: با توجه به حضور تیم های ملی هندبال بزرگسالان ایران و پرتغال در مسابقات جهانی آمادگی برگزاری دیدارهای دوستانه با میزبان ایران و پرتغال را داریم و در سایر زمینه ها می توانیم همکاری های دوجانبه را گسترش دهیم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: آماده برگزاری دیدارهای تدارکاتی با پرتغال در دو رشته هندبال داخل سالن و ساحلی در تمامی رده های سنی هستیم و در صورت تمایل فدراسیون هندبال پرتغال به زودی زمینه برای گسترش این همکاری ها فراهم می شود. “

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود از سوی کارلوس کوستانهاوس سفیر پرتغال به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال اهدا شد.

همچنین هدیه و تندیس یادبود توسط علیرضا پاکدل به کارلوس کوستانهاوس اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید