دیدار رئیس فدراسیون والیبال با رئیس فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916958

از برگزاری والیبال برفی تا اجلاس آسیای میانه در جزیره کیش

رئیس فدراسیون والیبال صبح امروز با رئیس فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی برای تعامل بیشتر جلسه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا شجیعی مشاور و رئیس دفتر کل کیش آزاد سازمان منطقه و رئیس فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی صبح امروز (شنبه 28 آذرماه) با حضور در فدراسیون والیبال با محمد داورزنی دیدار و گفتگو کرد.

شاجی در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص گسترش ورزش های ساحلی در جزیره کیش و همچنین ماموریت و سیاست های فدراسیون تازه تاسیس ورزش های ساحلی و بادی ارائه کرد و اظهار داشت: این فدراسیون با نظر وزیر محترم ورزش و جوانان برای ساماندهی بهتر و حرفه ای تر و به منظور کمک به توسعه و رشد ورزش های ساحلی در جزیره کیش ایجاد شده است. تلاش ما بر این است که با تعامل و همکاری بدون دخالت در اداره ورزش های ساحلی که زیر نظر فدراسیون ها هستند، به رشد و توسعه این ورزش ها کمک کرده و رویدادهای بین المللی را در ایران و جزیره کیش برای آنها برگزار کنیم. ما به طور مستقیم پوشش می دهیم.

مشاور و سرپرست اداره کل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پتانسیل بالای این جزیره برای برگزاری رویدادهای ورزشی افزود: با جذب و حمایت بخش خصوصی مکانی در کیش ایجاد شده است. جزیره تولید برف مصنوعی و برگزاری مسابقات بادی زمستانی در حال حاضر با موافقت فدراسیون والیبال مسابقات ملی و بین المللی والیبال برف در این منطقه برگزار می شود. همچنین در حال ساخت و ایجاد زمینی چند منظوره با سکوهای قابل حمل برای مسابقات فوتبال ساحلی، والیبال، هندبال و … هستیم و سعی داریم جزیره کیش را به عنوان پایگاه اصلی ورزش های ساحلی و بادی معرفی کنیم.

این داور در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی افزود: تشکیل این فدراسیون و استفاده بهتر از پتانسیل های ساحل زیبای کیش می تواند به رشد و توسعه ساحل و باد کمک شایانی کند. ورزش ها. ما حاضریم در برگزاری رویدادهای والیبال ساحلی و برگزاری تورهای جهانی و آسیایی در این جزیره تعامل بیشتری داشته باشیم.

برگزاری اجلاس آسیای میانه از دیگر محورهای نشست امروز شجی و داوری بود که مقرر شد در صورت نهایی شدن برنامه ها، این اجلاس در جزیره کیش برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید