مصوبات کمیته ملی المپیک غیرقانونی شد، ۷ نفر باید از هیات اجرایی استعفا دهند/ من عطش قدرت ندارم، حتی حق مبارزه هم نمی دهند!


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811078

من استعفا نمی دهم و مشکلی برای عضویت در هیئت علمی ندارم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر عطش قدرت داشتم برای ریاست کمیته ملی المپیک کاندید می شدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از اهواز؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی درباره موضوع ممنوعیت حضور اساتید دانشگاه در این ماموریت گفت: هر چقدر مطالب و نظراتی برای تصویب قانونی وجود داشته باشد، رد آن نیز وجود دارد. هر جا که احساس کردم ارزش دعوا و کار غیرقانونی را ندارد، دست همه را می بوسم و به زندگی ام ادامه می دهم. تا زمانی که هستم سخت کار خواهم کرد و استعفا نخواهم داد.

او گفت: من به قانون احترام می گذارم. باید بگویم من سرباز نیستم و دفاتر دانشگاه را پر می کنم. من از فدراسیون پولی دریافت نمی کنم اما سرم خلاف قانون است. باید بررسی شود که آیا قوانین دیوان عدالت اداری بالاتر است یا مجلس.

به من گفته شد اعتراض کنم اما من در فدراسیون کار شخصی انجام نمی دهم. اعتراضات من تا الان فقط برای کشتی بوده نه من. من فکر نمی کنم او استعفا دهد، این چیزی است که ما شنیدیم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه باید نامه ای به جلسه کمیته ملی المپیک ارسال شود، تصریح کرد: طبق قانون 4 سال انقضای هیئت اجرایی و کمیته به پایان رسیده است و هر تصمیمی تا تشکیل جلسه غیرقانونی است. جلسه 17 اسفند باید تصمیم بگیرد که من هم در جلسه باشم. مجمع چهار سال پیش نه به یک نفر برای پست شورای اجرایی، بلکه به رؤسای فدراسیون ها رای داد.

وی در ادامه اذعان داشت: به برخی پیشنهاد دادم که انصراف دهند. هفت عضو باید استعفا دهند تا دوستان با انگیزه را به هیئت اجرایی بسپارند. فدراسیون غیر المپیکی نباید در مورد ورزش المپیک تصمیم بگیرد. آنها باید به بازی های المپیک و آسیایی احترام بگذارند و استعفا دهند.

دبیر همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دانا گفت: می دانم که آقای صالحی امیری انگیزه ای برای کار ندارند اما مجمع باید در مورد ریاست کمیته ملی المپیک تصمیم گیری کند. اگر بودجه فدراسیون خود را بخواهیم سهمیه نداریم. مجمع باید در مورد هیئت اجرایی هر آنچه که جلسه می گوید تصمیم بگیرد. اگر عطش قدرت داشتم، کاندیدای ریاست جمهوری می شدم.

وی در پاسخ به خبرنگار دانا مبنی بر پرداخت 225 درصد از بودجه مصوب کمیته کشتی، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک یازدهم هنوز به کشور حق مبارزه نداده و خبر پرداخت بودجه ساختگی است. بودجه ای که کمیسیون به فدراسیون کشتی می دهد در مقابل مدال هایی که این رشته دریافت کرده، چیزی نیست. کسانی که در مورد کشتی تصمیم می گیرند که …

دبیری در خصوص میزبانی مسابقات جام تهتی در استان خوزستان گفت: باید بپذیریم که خوزستان یکی از ارکان مبارزه است و صبح امروز با مسئولان استانی دیدار کردیم. خوزستان باید با برنامه ریزی خوب به جایگاه اصلی خود برسد چرا که امسال مدالی از مسابقات جهانی این استان نداشت. مدال های استان خوزستانی مثل مازندران در آزاد باید مستمر باشد و طلای المپیک باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: دوست دارم رقابت فارس، کوم و خوزستان را ببینم و هر چه قویتر و قویتر باشند مبارزه کشور مفیدتر خواهد بود. از رئیس هیئت منطقه خرسندیم، زحمتکش است و دور از چشم او نیست. والیبال را دزدیدیم و آوردیم دعوا!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید