جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد/ گزارش عزیزی و نوروزی

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784274

نود و پنجمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نود و پنجمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز به ریاست صالحی امیری و با حضور کلیه اعضای سالن استاد پرشین آکادمی ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

صالحی امیری در ابتدای این دیدار با تشریح بازی های آسیایی پیش رو در هانگژو و برگزاری جلسات رهبری با نمایندگان وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ها، بر لزوم حضور پررنگ و اعزام کاروان با کیفیت برای این بازی ها تاکید کرد. ورزش و جوانان و تلاش فدراسیون ها در این زمینه.

در این دیدار داوید عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گزارشی از فعالیت های این فدراسیون شامل نتایج و دستاوردها و برنامه های انجام شده ارائه کرد که مورد تقدیر و تشکر اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

در ادامه گلمرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گزارش جامعی از عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو ارائه کرد که بر اساس آن فدراسیون پزشکی ورزشی با وزارت ورزش و جوانان و ملی المپیک موافقت کرد. کمیته و کارهای خوبی در زمینه پزشکی انجام شد که از زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی در این مدت مورد تقدیر و تشکر هیئت اجرایی قرار گرفت.

در پایان این جلسه تعدادی از درخواست های رسیده از سوی فدراسیون ها مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید