برگزاری جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک / ارائه گزارش رحیمی و ساعدی


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835946

صد و هفتمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک به ریاست رئیس این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ صد و هفتمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز به ریاست رضا صالحی امیری و با حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای این نشست با اشاره به ضرورت و اهمیت کاروان های ورزشی کشورمان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو، بازی های کشورهای اسلامی قونیه و بازی های آسیایی جوانان شانتو، از عملکرد این تیم قدردانی کرد. سرپرست کاروان های ورزشی

عسگر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی قونیه توضیحات جامع و کاملی از رشته ها، شرایط، مراحل، نحوه اعزام، امکانات و تمهیدات لازم ارائه کرد که مورد تایید اعضای دستگاه اجرایی قرار گرفت. هیئت مدیره این گزارش در نظر گرفته شده بود تا سران کاروان های اعزامی هر دو هفته یکبار با حضور در جلسات هیات اجرایی گزارش های خود را از روند فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه کنند.

در پایان این نشست کیکاوس ساعدی دبیرکل کمیسیون و رئیس آکادمی ملی المپیک گزارشی از فعالیت و بهره برداری از تاسیسات تخصصی و مسکونی آکادمی در 3 ماه گذشته مورد استفاده فدراسیون های مختلف ارائه کرد.

سعیدی گفت: در 3 ماه گذشته از سال گذشته شاهد بیشترین تنوع ورزش در استفاده از پایگاه دانشگاهی با حضور کادر فنی و قهرمانان 22 فدراسیون بوده ایم که در نوع خود از این نظر قابل توجه است. تنها در فروردین ماه امسال 4600 نفر در بخش های مختلف آکادمی از آن استفاده کرده اند و این روند رو به رشد ارائه خدمات به فدراسیون ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید