تصمیمی برای انتقال پاس ندارم/ از حمایت هواداران تشکر می کنم


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892038

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: تصمیمی برای انتقال پاس از این استان نداریم و بر اساس قراردادی سه ساله مسئولیت اداره باشگاه را بر عهده داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; هادی هرمیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس افزود: هدف ما انتقال پاس به لیگ یک و صعود به لیگ برتر در آینده است و می خواهیم با حمایت هواداران و کادر اجرایی به این موفقیت در همدان برسیم. استان»..


وی افزود: این تیم در اختیار شهدای گرانقدر همدان قرار گرفت و انتظار می رود مسئولان از این جایگاه والای معنوی این تیم حمایت لازم را داشته باشند تا بتواند به افتخار گرانبهای صعود به لیگ برتر دست یابد..


خرمیان از حمایت های بی دریغ و همه جانبه هواداران در سال های گذشته تشکر کرد و خاطرنشان کرد: به عنوان دوازدهمین حامی تیم پاس از هواداران انتظار دارم برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به اینکه هواداران و هواداران واقعی پاس چه کسانی هستند، اقدام کنند..


وی در خصوص وضعیت فنی تیم پاز گفت: چند گزینه را در نظر داریم و به زودی با بررسی همه جوانب فرد مورد نظر را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می کنیم..


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس با تشکر از حمیدآبری منصور مدیرعامل فصل گذشته این باشگاه یادآور شد: انتظار می رود استان زیرساخت های لازم را فراهم کند تا بتوانیم با آرامش تیم را در مسیر صعود آماده کنیم..


رئیس کانون هواداران باشگاه پاس نیز در این جلسه با قدردانی از واکنش مدیران باشگاه در خصوص شایعه انتقال این تیم گفت: پاس در کنار هوادارانش زنده است و قطعا امسال حمایت کامل خواهیم داشت..


علی صمدی افزود: برای رسیدن به اهداف مدیریت جدید باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و کانون هواداران به رسالت خود برای کمک به این تیم در رسیدن به اهداف خود عمل می کند و منتظر برگزاری جلسه ای از سوی دستگاه های اجرایی استان با مدیرعامل جدید هستیم. مدیر در اسرع وقت.» و مساعدت لازم را دارد.


وی با اشاره به اینکه باشگاه پاس نیازمند ساختاری ناب است، گفت: انتظار می رود افراد با دانش، نظر و تجربه در امور باشگاه کمک کنند..


صمدی حضور مدیریت جدید در راس باشگاه پاس را خوب ارزیابی کرد و افزود: پذیرش مدیریت قراردادی باشگاه پاس با وجود شرایط نامناسب اقتصادی اقدامی قابل تحسین بود و باید قدردان چنین مدیرانی باشیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید