از هواداران تشکر ویژه می کنم/ از نبیل باهویی راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وی افزود: بازی منظمی داشتیم و مشخص بود که در نیمه اول توانستیم با انگیزه و توانایی بالایی یک بازی هجومی انجام دهیم اما در نیمه دوم سه امتیاز بازی روی ما تاثیر گذاشت. ما توپ های زیادی را از دست دادیم. حریف هم تیمی شایسته ای بود و توانست چندین حمله انجام دهد. فکر می کنم مشکلی که ممکن است در نیمه دوم داشته باشیم این است که نتوانستیم توپ را در زمین به گردش دربیاوریم. در همان بازی می توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می کنم چون فشار زیادی داشتند اما امروز بازی خوبی ارائه کردند. همچنین می خواهم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. حضور پرشور آنها بسیار انگیزه بخش بود. به هواداران این تیم تبریک می گویم.

یحیی گل محمدی وی در خصوص عملکرد بیرانوند و رفیعی که به دلیل تاخیر در شروع مسابقه کارت زرد دریافت کردند، یادآور شد: داور در این خصوص کارت سختی داد. در کل قضاوت خوبی داشت. صحبت های عجیبی که متاسفانه بسیار هدفمند و هماهنگ انجام شد. دلیلی وجود نداشت که اینقدر به داور فشار بیاوریم. سال گذشته فقط یک بار به ما مراجعه کرد.

سرمربی پایتخت درباره دربی پایتخت گفت: چند روزی فرصت داریم تا به دربی فکر کنیم. ما به همبستگی و صمیمیت بیشتری در تیم نیاز داریم. از نظر فنی تیم خوبی داریم. من معتقدم بازیکنانم می توانند در شرایط سخت بازی کنند. این یک بازی حساس برای هواداران است. آلیشیا امروز می توانست 10-15 دقیقه بازی کند، اما ما از هیچ موقعیتی استفاده نکردیم.

گل محمدی برای عملکرد نبیل باهویی: این بازیکن توپ را وارد دروازه کرد و موقعیت خوبی داشت اما تبدیل به گل نشد. در کل از عملکردش راضی هستم.

وی درباره کمبود سخت افزار برای داورانی مانند VAR گفت: آنها به ابزارهایی مانند مربی نیاز دارند. هر فصل فقط قول می دهند. دو سال است که این اتفاق می افتد اما خبری از VAR نیست. اکنون لیگ های تاجیکستان و ترکمنستان نیز به این سیستم مجهز شده اند. داوران ما با حداقل تجهیزات انصافاً تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته اند.