وقت نکردم کار کنم، از این نکته راضی هستم

ساعت: 20:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785555

سرمربیان سپاهان و تراکتورسازی در نشست خبری پس از پایان هفته پنجم این دیدار صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: فکر می کنم در نیمه اول فوتبال فوق العاده ای ارائه کردیم. سعی کردیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. تراکتورسازی سعی کرد با سیستمی بازی کند که در زمین خودش فشرده شده بود و با مهاجمی سریع از ضدحملات استفاده می کرد.

وی افزود: نیمه اول خوب بود، باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم. در نیمه دوم هم همین بازی را ادامه دادیم اما باز هم کمی عجله داشتیم. این طبیعی است زیرا می خواستیم به نتیجه برسیم. بارها از توپ های بلند استفاده کردیم که لازم نبود. در مجموع از نوع فوتبال تیمم راضی هستم اما نتیجه راضی کننده نیست. ما باید با همکارانم راه حل های بهتری پیدا کنیم. اکثر تیم ها با لایه های محافظ نقش جهان را بازی می کنند. ما باید از این لایه ها عبور کنیم. الان مثل زاینده رود نیستیم. امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم و هر دو بهبود پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره کمبود موقعیت برای شوتزنی این تیم گفت: قبول دارم، در نیمه اول چند بار شانس خود را امتحان کردیم اما کم بود، در نیمه دوم باید بیشتر از این کار می کردیم. البته این مشکل من است، باید فضا را برای فرصت شوت ایجاد کنیم. در نیمه دوم جو خوبی ایجاد کردیم و بچه ها موقعیت های خوبی داشتند اما سبک فوتبال ما به گونه ای است که تیم ها فضای کمتری به ما می دهند. ما باید بیشتر کار کنیم و راه حل های بهتری برای گرفتن فضای بیشتر از تیم ها و استفاده بیشتر از آن ارائه کنیم.

* سولدو: وقت نداشتم کار کنم، از یک امتیاز خوشحالم

زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: نزدیک به 4 روز با این تیم کار کردم که زمان بسیار کوتاهی بود. باید برای یک بازی بسیار سخت آماده می شدیم. سعی کردم از نظر روحی بیشتر کار کنم و کمی کار تاکتیکی انجام دادیم تا مقابل تیم خوب سپاهان آماده شویم. از نتیجه امروز مقابل سپاهان راضی هستم.

سرمربی تراکتورسازی درباره دیدار با اسکوچیچ گفت: قبل از آمدن به ایران چندین بار با او صحبت کردم. این به من شناخت مختصری از فوتبال ایران داد. خوشحالم که امروز او را اینجا می بینم.

وی در خصوص غیبت عباس زاده نیز گفت: او به دلیل مصدومیت جزئی زیاد تمرین نمی کند و نمی خواستیم برای افزایش مصدومیت ریسک کنیم. تراکتور بهترین هواداران را دارد و خدای ناکرده به ما کمک می کنند این تیم را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

سولدو با اشاره به شرایط باشگاه سپاهان گفت: واقعا دیدم سپاهان باشگاه سازمان یافته و خوبی است. قبلاً در این مورد صحبت کرده ام. هموطنان من در این باشگاه کار می کردند. این باشگاه شرایط خوبی دارد و امیدوارم سایر تیم های ایرانی هم این شرایط را پیدا کنند. امروز بازی نسبتا خوبی بود و امیدوارم همه راضی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید