من هیچ وقت سعی نکردم سرمربی باشم/ گفتند داری اشتباه می کنی نساجی!


ساعت: 08:27
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880966

برنامه اردوی خارج از کشور داریم که باید ببینیم نهایی می شود یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: خیلی ها به من گفتند اشتباه کردم اما من به اصولم پایبند هستم و با قلبم تمرین می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی در گفتگو با خبرنگار فوتبال برتر گفت: چند سالی است که به من پیشنهاد می شود در ترکیب اصلی قرار بگیرم اما هیچ وقت برای این کار اقدام نکرده ام و همیشه سعی کرده ام بر اساس خودم کار کنم. توانایی‌ها و پایبند بودن به اصولم.” خیلی‌ها به من گفته‌اند که اشتباه می‌کنم، اما من روی اصولم ایستاده‌ام و از صمیم قلب تمرین می‌کنم و همیشه کارم را صادقانه و تا آخر انجام می‌دهم. فکر می‌کنم این فصل زمان جدایی بود من همیشه گفته ام که پرسپولیس تمام وجود من است و این تصمیم قلبی بود که گرفتم.

وی در ادامه گفت: در اینکه سیدجلال حسینی بازیکن بزرگی بود شکی نیست اما مربیگری با بازیکن بودن تفاوت زیادی دارد. در تماسی تلفنی به سیدجلال گفتم که راه سختی در پیش دارم و به او توصیه کردم ابتدا به کلاس های خود برود و بیشترین تجربه را روی نیمکت پرسپولیس کسب کند.

آخر مطهری گفت: همیشه گفته ام برنامه ریزی در لیگ ایران سخت است. البته می دانم که سازمان لیگ مشکلات و دغدغه های خودش را دارد. ما برای 30 مرداد تیممان را به توافق رساندیم و انشالله در آن زمان سر کار خواهیم بود. هفته آینده یک کمپ سرپوشیده داریم. ما یک برنامه اردویی برون مرزی داریم که باید نهایی شود یا نه. شنبه برای یک کمپ سرپوشیده به ساری می رویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید