باشگاه کاراته چابکی در تمامی مسابقات آسیایی و جهانی در تمامی رده ها نماینده دارد / همیشه سعی کرده ام بهترین باشم


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807901

پیش بینی من این بود که در 3 وزن فینالیست شویم

مربی موفق مسابقات تیم ملی بانوان گفت: پیش بینی من این بود که در 3 وزن فینالیست شویم اما در نهایت 2 طلا و 1 برنز کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه چالاکی مربی موفق در مسابقات انتخابی گفت: سطح کیفی مسابقات بالا بود از پنج وزن شرکت کننده در مسابقات دو فینالیست در اوزان 61- و 68- کیلوگرم داشتیم که هر دو موفق بودند. مدال طلا گرفتند. در دسته 55 کیلوگرم هم مدال برنز گرفتیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی منظمی برای این مسابقات داشتیم، پیش بینی ما این بود که در سه وزن فینالیست شویم اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. تمرینات منظمی داشتیم زیرا بانوان سال آینده در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی شرکت خواهند کرد.

چالاکی گفت: از بین سه مدال آور کشورمان، فاطمه سعادتی در آخرین دوره بازی های آسیایی قزاقستان حضور داشت و مبینا کاویانی مدال برنز انفرادی بازی های آسیایی و برنز لیگ جهانی بود. شاهروحی در لیگ جهانی جوانان نیز به مدال برنز دست یافت. بازیکنان باتجربه بودند و باید با آنالیز فردی حریفان پیش می رفتیم که خدا را شکر در نهایت موفق بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه چابکی از سال 1388 تا به امروز می تواند در مسابقات آسیایی و جهانی از رده های اصلی تا بزرگسالان اعزامی از سوی فدراسیون حضور داشته باشد. از 2.5 سال گذشته که از دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی کردم و به جرگه مربیان پیوستم، در تمامی رده های سنی که توسط فدراسیون تیم های ملی و مسابقات انتخابی کاراته 1 برگزار می شود، بر سکوی اول بوده ام. بهترین باشم و خدای ناکرده عملکردم دیده شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید