سعی می کنم حداقل یک، دو المپیک در پاریس داشته باشم / در ژیمناستیک شانسی برای جبران اشتباه نیست!


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876729

امکان حضور 2 نماینده در مسابقات جهانی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: اگر بمانم سعی می کنم یکی دو المپیک برای المپیک پاریس داشته باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا حیرکه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در گفتگو با مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با وجود اینکه هنوز تکلیف رئیس فدراسیون مشخص نشده است، فرزندان ما عملکرد خوبی در این مسابقات داشته اند. به دلیل عدم حضور در مسابقات به مدت یک سال و نیم، یک اردوی مسابقات 45 روزه در قطر داشتیم. این عدم شرکت در مسابقات باعث ایجاد استرس خفیفی در بچه ها شد. می توانستیم 3 مدال بگیریم اما نشد.

وی افزود: کیها سقوط کرد که البته این اتفاق برای ورزشکاران المپیکی می افتد و نفر دوم المپیک هم سقوط کرد. در رشته ژیمناستیک اولین اشتباه آخرین اشتباه است و امکان جبران وجود ندارد. الفتی به دلیل تصادف نتوانست به فینال برسد وگرنه قطعا مدال می گرفت.

سرمربی تیم ملی درباره نماینده ایران در جام جهانی گفت: امکان حضور 2 نماینده وجود دارد. 5 تیم اول مستقیم به جام جهانی می روند، بقیه با 6 وسیله مشخص می شوند، هنوز تصمیم نهایی وجود ندارد. 5 سال است که مسابقات قهرمانی ما برگزار می شود، برخی می گفتند این جوایز شانسی است اما بچه های ما همیشه سربلند به کشور بازگشته اند. ما اکنون در آسیا هستیم و اگر انتخابات فدرال برگزار شود، این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

وی در مورد نفرات اعزامی به مسابقات آینده اش تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته ایم. البته حضور قهرمانی آسیا دست ما را باز کرد اما انتخاب سختی است. باید دید کادر فنی در نهایت چه تصمیمی می گیرد. باید در تمام مسابقات جهانی و انفرادی شرکت کنیم. 2-3 ورزشکار شانس قهرمانی در المپیک را دارند حالا اگر بمانم سعی می کنم یکی دو المپیک برای المپیک پاریس داشته باشم.

هایرکاچ در پایان گفت: فرزندان ما در حال بزرگ شدن هستند. از وزارت ورزش می خواهم که انتخابات فدراسیون برگزار شود تا تصمیمات ثابت شود.» بچه های ما با این امکانات شاهکار کوچکی می سازند و اکثر تیم ها از ما استقبال می کنند. تعجب می کنند که چطور با این وسایل مدال می گیریم، چون تجهیزات استاندارد هم نداریم و همه وسایل فرسوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید