سعی می کنم یکی از شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا باشم


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842139

قهرمانان بوکس کشوری پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی جمهوری در زاهدان صحبت کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان که مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور را کسب کرد، گفت: بالا بود و بوکسورهای قدرتمندی هم حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقه مسابقات سخت و سختی را پشت سر گذاشتم. در فینال این مسابقه با مهدی پرویزی که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را در کارنامه داشت مبارزه کردم و در نهایت در پایان یک مسابقه جذاب و نفس گیر موفق شدم میدان نبرد را ترک کنم و روی سکو بایستم. از مسابقات قهرمانی

ریگی افزود: با توجه به اینکه این مسابقات در زادگاهم برگزار شد، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و با انرژی خوبی که به من دادند، به قهرمانی من کمک کردند.

وی در پایان گفت: آبان ماه امسال مسابقات قهرمانی آسیا را داریم. برای حضور در تیم ملی باید بر ورزشکاران قوی وزنم غلبه کنم اما با آمادگی بالایی به مصاف حریفان خواهم رفت و تمام تلاشم را برای مهم کردن آن انجام می دهم. در کارنامه من




* حبیبی نژاد: سعی می کنم جزو نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا باشم
علی حبیبی نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم که مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کرد، گفت: در سی امین دوره مسابقات قهرمانی کشور در یک وزن بالاتر مبارزه کردم که الحمدلله پس از 5 روز رقابت سخت و سبقت گرفتن از رقبا، در نهایت موفق شدم. توانستم به مقام قهرمانی برسم و باعث افتخار همشهریانم در این رشته شوم.

وی افزود: این دوره از مسابقات با وجود محدودیت های کرونری و پس از گذشت نزدیک به سه سال با توجه به سهمیه هر استان برگزار شد که باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شد و همه شرکت کنندگان با تمام توان حضور داشتند. شهر زاهدان نیز میزبان شایسته ای از این رویداد بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

حبیبی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: حضور در اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اولویت اصلی من است و سعی می کنم با اثبات توانایی هایم یکی از اعضای اعزامی باشم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید