همه بوکسورها با قدرت در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شرکت کردند/ در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841529

جوانان ملی گرایان را در برخی از بارها به چالش کشیدند

بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: بیش از دو سال بود که مسابقات کشوری و انتخابی به این شکل برگزار نمی شد، سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و همه بوکسورها با قدرت در مسابقات کشوری شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سجاد محمدپور بوکسور کشورمان که در سی امین دوره مسابقات قهرمانی کشور در دسته تا 57 کیلوگرم قهرمان شد، در خصوص این دوره از مسابقات گفت: مسابقات کشوری و انتخابی به این شکل برگزار نشد. سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و همه بوکسورها با قدرت در مسابقات کشوری شرکت کردند.

وی افزود: خدا را شکر توانستم از این رقابت غرور آفرین بیرون بیایم و نتیجه زحمات ستاد ملی پوشان را در میدان نبرد به نمایش بگذارم. این دومین بار است که به مقام قهرمانی کشور دست یافته ام و با مدال طلا توانستم دوباره در جمع اردنی ها قرار بگیرم.

بوکسور وزن 57 کیلوگرم ادامه داد: همه ملی پوشان باید در مسابقات کشوری شرکت می کردند و عملکرد خوبی داشتند. حضور ملی پوشان جذابیت این مسابقات را دوچندان کرد.

محمدپور خاطرنشان کرد: سی امین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور جوانان با انگیزه ای برگزار شد که سعی کردند توانایی های خود را به بهترین نحو نشان دهند و در برخی اوزان حتی تیم ملی را به چالش کشیدند و خوش درخشیدند.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد انجام می دهیم و می توانیم به میادین بین المللی افتخار کرده و پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید