در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد

ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782436

پشتکار و استعداد دختر و پسر ایرانی بالاست

سرمربی تیم ملی کاراته دختران و پسران کشورمان گفت: مطمئنم با پشتکار و استعداد نوجوانان و نوجوانانمان در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی جوانان بسیار با انگیزه و با استعداد هستند و مطمئنم آینده درخشانی برای آنها رقم خواهد خورد. این دختران.”

وی افزود: زمان کمی برای آماده سازی دختران در تیم ملی نوجوانان و جوانان وجود دارد و حتی در زمان استراحت بین اردوها نیز تمرینات تیم ملی خود را انجام می دهیم. آنها تمام وقت به عنوان کادر فنی کار می کنند تا در همین مدت کوتاه به اوج آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا 2021 برسند.

بهرامی گفت: مطمئنم با پشتکار و استعداد این دختران در قزاقستان موفق خواهند شد و اولین افتخار خود را برای کشور کاراته به ارمغان خواهند آورد.

سرمربی تیم ملی دختران و جوانان در پایان گفت: فاطمه چالاکی از قهرمانان پرافتخار و مربی سازنده کشورمان است که به عنوان مربی در تیم ملی جوانان فعالیت می کند و ریحانه نصیری نیز در کنار ما است. به عنوان سرپرست.» باید از زحمات این عزیزان تشکر کنم و خدای نکرده ثمره زحمات خود را در مسابقات قهرمانی آسیا شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید