منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال برای نیمکت ذخیره تیم ملی هستیم/ این وزارتخانه در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد.


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919191

به فدراسیون های کشتی و ووشو به دلیل موفقیت های اخیرشان تبریک می گوییم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون و مدیریت باید درباره برخی نارضایتی ها از عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: فکر می کنم فدراسیون و مدیریت باید در این باره صحبت کنند. در طول یک سال گذشته فدراسیون ما شرایط خاصی داشت و سعی کردیم هم وظایف نظارتی و هم وظیفه کمکی را انجام دهیم. منتظر نظر فدراسیون هستیم تا تصمیمات فنی آنها را با ما در میان بگذاریم. یکی از موفق ترین جام های جهانی که ایران در آن حضور داشت دوحه بود.

وی در ادامه گفت: طبق دستور رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور هر یک از سازمان ها وظایفی را بر عهده داشتند و وزارت ورزش هم حضور کمی و هم کمی تیم ایران در بازی ها را مد نظر داشت. علاوه بر موضوعات ورزشی؛ نظارت بر توزیع بلیت ها، عدم افزایش قیمت بلیت ها و ارسال بلیت های خریداری شده یا کنترل فضای فرهنگی ورزشگاه در جریان بازی تیم ایران از وظایف ماست و آمارها نشان می دهد اتفاقات خوبی افتاده است. از نظر عملکرد کل ایران و وزارت ورزش و جوانان در این بازی ها نتایج خوبی گرفته ایم.

سجادی همچنین تاکید کرد: خسته نباشید به همکارانم از وزارت ورزش و جوانان قطر می گویم میزبانی جام جهانی 2022 را برگزار کنید، اتفاقات ارزشمندی در دوحه رخ داد و اتفاق مهمی در محله ما رخ داد. اتفاقات مهمی رخ داد، امیدواریم با برنامه ریزی برای فوتبال امروز بتوانیم نگاه جدیدی به فوتبال کشورمان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد تیم ملی کشتی آزاد گفت: نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا را به همکاران فدراسیون کشتی با شرایطی که برای تیم ایجاد کردند تبریک می گویم. . تیم تحت فشار بود. هم کادر فنی و هم رقبا اما باز هم نتایج خوب بود و حضور مقتدرانه ای داشتیم. ضمن اینکه چین مهد ووشو در جهان است، وقتی تیم ایران قهرمان جوانان جهان می شود، عزم فدراسیون این ورزش را نشان می دهد و این بسیار ارزشمند است.

وی در پایان درباره دربی دیشب گفت: واقعا جای تماشاگران خالی بود، امیدوارم هماهنگی انجام شود تا حامیان اصلی ورزش را در کشور داشته باشیم که به فضاهای ورزشی، در مراکز ورزشی و گرما و ثروت می بخشند. استادیوم ها در آینده نزدیک

دیدگاهتان را بنویسید