حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان به پایان رسید/منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی هستیم.

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923171

وزیر ورزش و جوانان گفت: محرومیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و ممیزی جدید و بررسی های جدید برای اخذ مجوز حرفه ای در حال انجام است.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا; وی در خصوص انتصاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: منتظر اعلام فدراسیون فوتبال در این خصوص و پیگیری هستیم و منتظر تصمیم گیری درباره ایرانی یا خارجی بودن سرمربی هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون های غیرمستقر گفت: مراحل برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسیده و ثبت نام انتخابات انجام شده است. فرآیندها به سمت یک مجمع انتخابی در حال حرکت است. فدراسیون دوچرخه سواری هم همینطور. این فدراسیون ها هم همینطور هستند، می دانید که این فدراسیون ها قبلا آنجا بودند و مراحل ثبت نام تمام شده است، در مرحله تایید صلاحیت هستند و انشالله در تاریخ مشخصی که اعلام شده، انتخابات برگزار می شود.

سجادی درباره بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان آسیا گفت: محرومیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و ممیزی جدید و بررسی های جدید مجوز حرفه ای در حال انجام است. هر دو باشگاه در تلاش هستند تا با مدیریت اتحادیه فوتبال مجوز را پس بگیرند. آن دوره محرومیت یک ساله تمام شده و الان مشکلی برای شرکت ندارند فقط باید آن مجوز را دوباره صادر کنند که حالا با همفکری فدراسیون انجام شده است. دستورالعمل ها، شاخص ها و عوامل در نظر گرفته شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا یک به یک در حال بررسی است تا این مجوز صادر شود و امیدوارم دوباره در آن شرکت کنند.

وی درباره صعود تاریخی تیم ملی هندبال توضیح داد: در مسابقات جهانی هندبال مردان که برای اولین بار در لهستان برگزار شد با کسب امتیاز و پیروزی مقابل کشور شیلی؛ به مرحله اصلی رفتیم. اسپانیا که تیم شناخته شده و رقابتی است و مونته نگرو هم در گروه ما بودند اما برای اولین بار به مرحله نهایی مسابقات جهانی هندبال رسیدیم که جای تبریک و خسته نباشید به ملی پوشان دارد. تیم

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به موفقیت های تیم هاکی روی یخ گفت: یکی از رشته هایی که برای این فصل مناسب است، فصل زمستان است؛ یکی از رشته هایی که برای این فصل مناسب است. ورزش های زمستانی هستند یک قسمت جذاب، انواع هاکی و انواع اسکیت بود که حدود 12-13 رشته هستند. هاکی روی یخ کشورمان در سال های اخیر حرکات و فعالیت هایی را آغاز کرده و خوشبختانه در یک سال و نیم اخیر این رشته به شدت جدی گرفته شده و تیم دختر و پسر ایران در مسابقات بین المللی کشورهای اسلامی شرکت کرده است. تیم های ما نایب قهرمان مسابقات شدند و مقدمه بسیار خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی بود.

دیدگاهتان را بنویسید