بوکسورها را برای حضور در بازی های آسیایی هانگجو آماده نگه می داریم/ بهترین بوکسورهای کشور به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856253

با برنامه های پیش رو گام به گام به اهداف نزدیک می شویم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با لغو بازی‌های آسیایی، بسیاری از برنامه‌های فدراسیون به تعویق افتاد و باید تمام تلاش خود را برای آمادگی ورزشکاران برای سال آینده و حضور در بازی‌های آسیایی هانگزو انجام دهیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ حسین توری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص به تعویق افتادن بازی های آسیایی هانگژو و تاثیرات آن بر تیم های ملی گفت: با لغو بازی های آسیایی بسیاری از برنامه های فدراسیون به تعویق افتاد و باید تمام تلاش خود را برای حفظ ورزشکاران انجام دهیم. آماده است.

وی به مسابقات و برنامه های پیش روی فدراسیون بوکس اشاره کرد و گفت: امسال مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان، مسابقات جهانی جوانان و قهرمانی کشور را در برنامه فدراسیون داریم. “

رئیس فدراسیون بوکس به فدراسیون گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان 8 تیرماه در تهران و اردوی رده سنی نونهالان 7 خرداد در استان مازندران برگزار می شود.

توری هدف از برگزاری منظم اردوها و مسابقات تدارکاتی را آماده نگه داشتن ورزشکاران برای حضور در بازی های آسیایی هانگزو دانست و افزود: در تلاش هستیم تا تیم ها را برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگجو آماده نگه داریم تا بتوانیم نام های اسلامی را نام ببریم. ایران از جمله: «از کشورها محافظت کنید.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی مستمر با ورزشکاران مطرح کشورهای دیگر قدم به قدم به اهداف نزدیک خواهیم شد.

ثوری کیفیت اردوها را بسیار بالا دانست و افزود: شرایط اردوها بسیار خوب است و اگر مشکل اعتباری حل شود قطعا بار فدراسیون برداشته می شود و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم. . بوکسورهای رشته های مختلف می گویند: «باید بگویم.

رئیس فدراسیون بوکس به عوامل لازم برای حضور ورزشکاران در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: ورزشکارانی که عناوین قهرمانی کشور را کسب کنند به تیم ملی دعوت می شوند و در نهایت بهترین ها پس از پایان مسابقات وارد اردو می شوند. مسابقات اردویی در نهایت بهترین ها در اردو می مانند و به مسابقات اعزام می شوند.

توری در خصوص شرایط بوکس سایر استان های کشور گفت: شرایط بوکس در همه استان ها بسیار خوب و شگفت انگیز است و در این چند سال شاهد رشد چشمگیری بوده ایم و در تمامی مسابقات استانی شرکت می کنند و از هر استان یک نماینده حضور دارد. در اردوها نشان از رشد و گسترش بوکس در کشور دارد.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان گفت: ورزش بوکس در سال 1400 رشد چشمگیری داشت و با تلاش و پشتکار ورزشکارانمان موفق به کسب 22 مدال آسیایی و 1 مدال جهانی شدیم و در این راستا با توجه به رشدی که داشتیم. ، میزان توجه به این رشته های بیشتر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید