دعوت شدگان به تیم ملی ترکیبی از افراد باتجربه و جوان هستند/ فرصت کمی برای آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات جهانی داریم.

ساعت: 15:16
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921630

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم بتوانیم با کسب شرایط ایده آل مانند سال های گذشته که دوازده مدال آسیایی و جهانی کسب کردیم، سربلند باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا خیرکا به مناسبت اردوی تیم ملی ژیمناستیک ریتمیک گفت: دومین اردوی ژیمناستیک ریتمیک از امروز 21 آذرماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد و این اردو تا 1 آذر ادامه دارد. این اردو با هدف شرکت در مسابقات جهانی آلمان، آذربایجان، مصر و قطر برگزار می شود و نفرات برگزیده به این چهار رویداد اعزام خواهند شد. در صورتی که تیم ملی موفق به قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر از سری این چهار رویداد شود، می تواند در مسابقات جهانی که سال آینده برگزار می شود شرکت کند و برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات تلاش کند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات پیش رو مسابقات آلمان خواهد بود که اسفندماه برگزار می شود. سه بازی دیگر در ماه مارس برگزار خواهد شد. اردوی اول در زنجان برگزار شد و پس از آن 10 نفر انتخاب و به اردوی دوم دعوت شدند. اردوها تا روزی که بخواهیم تیم را به مسابقات آلمان اعزام کنیم ادامه دارد. کار سختی برای آماده سازی برای تیم ملی داریم زیرا تمرینات یک سال تعطیل بود و بچه ها از شرایط اردو و مسابقات دور بودند.

وی افزود: امیدوارم با رسیدن به شرایط ایده آل مانند سال های گذشته که دوازده مدال آسیایی و جهانی کسب کردیم، باز هم سربلند باشیم. حدود دو ماه تا شروع مسابقات فرصت داریم اما همچنان تلاش می کنیم که درست عمل کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

خیرخواه گفت: ترکیب فعلی مدعوین تیم ملی ترکیبی از باتجربه ها و جوان ترهاست و شاید این کار را برای ما سخت کند. در حال حاضر نباید انتظار زیادی از این تیم داشت اما با اشتیاق بازیکنان سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید