6 دیدار تدارکاتی ایرانیان یوزپلنگ سفید در راه جام جهانی / فرصت 2 پنجره فیفا برای آماده سازی تیم ملی ایران


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822233

تیم ملی فوتبال ایران برای افزایش آمادگی خود برای جام جهانی قطر حداکثر 6 دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال ایران برای افزایش آمادگی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر و رقابت با تیم های ملی فوتبال انگلیس، آمریکا و نماینده پلی آف اروپا، اردوها و بازی های تدارکاتی خود را از خردادماه از سر می گیرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیرعامل تیم ملی اعلام کردند؛ یوزپلنگ های سفید به مصاف حریفانی خواهند رفت که بیشترین شباهت را به سبک بازی حریفان اصلی دو تیم ملی جام جهانی دارد. البته به دلیل همپوشانی رقابت های لیگ ملت های اروپا با هواداران آینده، امکان بازی مقابل تیم اروپایی وجود ندارد.

نبرد با نماینده فوتبال اقیانوسیه برای افزایش آمادگی برای رویارویی با انگلیس و همچنین دیدار تدارکاتی با نماینده فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی برای افزایش آمادگی برای رویارویی با تیم ملی فوتبال آمریکا از جمله مواردی است که مهمترین برنامه های فدراسیون فوتبال

برنامه های مدیریتی تیم ملی در بهترین شرایط به گونه ای خواهد بود که در خرداد ماه بین 3 تا 4 مسابقه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ در نظر گرفته شود و فیفادی بعدی نیز با 2 دیدار به پایان برسد. البته به احتمال زیاد بازی ها در قطر برگزار می شود.

از مجموع 6 بازی تدارکاتی در 2 پنجره بعدی فدراسیون جهانی فوتبال؛ فدراسیون ها با تیم هایی مانند نیوزلند، پرو، پاناما، کاستاریکا، اروگوئه، آرژانتین و حتی برزیل روبرو خواهند شد. از این 6 مسابقه، 4 تیم برتر و 2 تیم در میانه رده بندی فیفا قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید