ادعای بازیکن پرسپولیس: وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی نباید بازی کنی!

ادعای بازیکن پرسپولیس: وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی نباید بازی کنی!

محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در زمان حضور دراگان اسکوچیچ خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می دادند اما در جام جهانی 2022 قطر شرایط برای هر دو متفاوت بود.

قبل از جام جهانی خیلی ها می گفتند کارلوس کی روش بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ را ترک می کند و این اتفاق در قطر رخ داد. امید نورافکن و میلاد سرلک که هر دو مورد اعتماد اسکوچیچ بودند، اصلاً به قطر نرفتند و کی روش ترجیح داد به جای بردن آن بازیکنان با خود به قطر، فهرست 25 نفره خود را ببندد.

کی روش اگرچه در بازی های دوستانه از شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان استفاده کرده بود، اما در جام جهانی 2022 قطر هر دو بازیکن را نیمکت نشین کرد و با مرتضی پورعلیگنجی و مجید حسینی که هر دو به او اعتماد داشتند بازی کرد.

البته قبل از جام جهانی خیلی ها فکر می کردند که شاید کارلوس کی روش شجاع خلیل زاده را به خاطر مصاحبه های قبلی اش به قطر نبرد. با این حال او شجاع پرتغالی را به قطر برد اما اصلا به او بازی نداد.

در حاشیه یکی از تمرینات تیم ملی در قطر اتفاق عجیبی رخ داد. بعد از اینکه مشخص شد محمدحسین کنعانی زادگان روی نیمکت نشسته و جایی در ترکیب کی روش ندارد، یکی از حاضران در تمرین تیم ملی به کنعانی زادگان گفت: وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی، باید روی نیمکت بنشینی!

صحبت های این مرد تعجب محمدحسین کنعانی زادگان را برانگیخت و بار دیگر این سوال را مطرح کرد که آیا حمایت قبلی از اسکوچیچ باعث شده تا او روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند؟

کنعانی زادگان که متولد قطر است، چندین بار در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده که جایی در این تیم ندارد و باید به جای آن با بازیکنان دیگر مصاحبه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید