حمایت از بازیکن استقلالی پس از ادعای پرسپولیس

حمایت از بازیکن استقلالی پس از ادعای پرسپولیس

بابک مرادی، جناح تیم هواداری درباره تساوی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما بیشتر بازی به یک بازی فیزیکی تبدیل شد و فکر می‌کنم نتیجه یک تساوی عادلانه بود.»

وی در ادامه درباره اینکه خیلی ها می گویند هواداران دیروز برای استقلال بازی کردند، ادامه داد: من اصلا این را قبول ندارم. اکثر بازیکنان و کادر فنی. بگیریم.

جناح هواداران با بیان اینکه پرسپولیس معتقد است در این دیدار زمان زیادی را صرف کرده است، تصریح کرد: بازی به سمتی پیش می رفت که نسبتاً فرعی و متفاوت بود و من به عنوان یک فوتبالیست از این موضوع ناراحت بودم. در دو سه مورد دروازه بان ما روی زمین افتاد باید بگویم که از قبل مصدوم شده بود. حتی در چند مورد پرسپولیسی ها به داور گفتند که در وقت خود صرفه جویی کند و فکر نمی کنم داور اشتباه روی بازی تاثیر بگذارد.

مرادی با اذعان به اینکه بعد از بازی ورزشگاه را ترک کرده است، گفت: از ناحیه کشاله ران آسیب دیدم و برای مشخص شدن میزان مصدومیت ام ام آر آی انجام می دهند.

وی درباره درگیری هایی که بعد از بازی بین بازیکنان دو تیم رخ داد، خاطرنشان کرد: شاید باور نکنید. من هیچ صحنه ای ندیدم و در کل نمی خواستم آن را چه از تیم ما و چه از تیم مقابل تماشا کنم.»

مرادی درباره اینکه استقلال شرایط خوبی دارد و با فرهاد مجیدی در آستانه قهرمانی است و با این مربی اختلافاتی وجود دارد، گفت: شک نکنید دوست دارم استقلال قهرمان شود. به هر حال ما استقلالی محسوب می شویم.» حتی در بازی مقابل این تیم هم با یک شاخه گل به سراغ مجیدی رفتم و همیشه برای خودم احترام بیشتری قائل هستم، حتی اگر حالم خوب نباشد، همه چیز بین من و او همین است. بر فراز.

دیدگاهتان را بنویسید