ادعای جنجالی بازیکن پرسپولیس پس از نگرانی هواداران

ادعای جنجالی بازیکن پرسپولیس پس از نگرانی هواداران

معتبی محرمی ستاره سابق پرسپولیس روز گذشته پس از لیز خوردن در حمام و شکستگی لگن به بیمارستان کیش منتقل شد و به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

محرمی، مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی که یکی از چهره های فراموش نشدنی این تیم در تاریخ است، این روزها در بیمارستان مناطق آزاد بستری است و پزشکان پس از عمل از او مراقبت می کنند.

محرمی در تماسی کوتاه از کادر درمانی بیمارستان و دکتر کشفی تشکر کرد و گفت: خوشبختانه همه بچه های اینجا پرسپولیسی هستند و خیلی به من لطف داشتند. آنها به طرز بسیار عالی از من مراقبت می کنند و من می خواهم از آنها و البته تمام کادر پزشکی کشور که برای بیماران زحمت می کشند تشکر کنم.”

محرمی با تشکر از هواداران پرسپولیس که با ارسال پیام هایی نسبت به مصدومیت او ابراز نگرانی کردند، گفت: از همه اهالی فوتبال به ویژه پرسپولیسی ها تشکر می کنم. البته مثل همیشه دوستان استقلالی مراقب حال من بودند که از آنها تشکر می کنم. من خوبم و بهترم و جای نگرانی نیست. «درد کمی دارم که با توجه به ضربه ای که خوردم طبیعی است.

محرمی یکی از پیشکسوتان محبوب فوتبال ایران است و این میزان توجه به او با وجود گذشت سال ها از بازنشستگی اش عجیب نیست.

آخرین سخنرانی محرم آرزوی سلامتی برای همه ایرانیان بود. به شوخی می گوید: البته در بیمارستان به ما خوش گذشت، اما خدا عنایت کند که همه سالم باشند و به قول معروف نیازی به مراقبت پزشکی نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید