ادعای بازیکن استقلال: بازیکن پرسپولیس حرف های بی ادبانه زد

ادعای بازیکن استقلال: بازیکن پرسپولیس حرف های بی ادبانه زد

شاهرخ بیانی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال هوادار مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: این دیدار امتیازات زیادی از بازیکنان مس داشت. آنها بدرفتاری کردند، مخصوصا حامد لک که نیمکت الهام گرفته و آرام را آزرده خاطر کرد. لک چیزهای بی ادبانه ای گفت که ما خجالت می کشیم در مورد آنها صحبت کنیم.

وی در ادامه افزود: در جام حذفی صحبت هایی صورت گرفت که ساکت الهامی از محمد ربیعی عذرخواهی و دلجویی کرد. الهامی قبل از بازی یک گل برای ربیعی به ثمر رساند اما بازیکنان مس به وضوح برای این بازی آماده شده بودند. داور در نیمه دوم خیلی بد سوت زد و فاصله را بیشتر کرد. نمی دانم چرا داور به حرکت زشت مس واکنشی نشان نداد و او را اخراج نکرد.

سرمربی تیم فوتبال هوادر گفت: الهامی در جام حذفی گفته بود (اشاره به مس) حتی با چهار پیرزن هم نتوانستند او را شکست دهند. توهین لک به نیمکت هواداران را در تونل منتهی به رختکن شنیدم. البته داور و ناظر این رفتارها را گزارش می کنند. داود فانعی مربی دروازه بانان ما و الهامی مربی لک بودند.

بیانی در خصوص دیدار با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: سپاهان تیم بسیار خوب و مستقری است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها امسال فوتبال خوبی بازی می کنند. در مقابل تیمی که مقابل ما فوتبال بازی می کند نیز نمایش خوبی ارائه دادیم. بازی سختی در اصفهان خواهیم داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: استقلال با تساوی مقابل نساجی مازندران یک امتیاز از دست داد اما تنها سه امتیاز از بالای جدول فاصله دارد و مطمئنا قهرمان در این رقابت ها مشخص خواهد شد. هفته گذشته. استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند. گلگهر سیرجان هم می توانست مدعی باشد اما امتیازات زیادی را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید