رعایت موازین اسلامی الزامات اجرایی برای توسعه همه جانبه یزد/ در سفر رئیس جمهور با مردم تفت بی ادبانه برخورد شد.

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794585

ائمه جمعه یزد در نماز جمعه این هفته به موضوعاتی چون پیگیری مطالبات سفر ریاست جمهوری، حماسه 18 دی و لزوم بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، تاکید بر پیگیری نیازهای مردم در سفر ریاست جمهوری به استان یزد، حماسه 9 دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و برخی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان از مهم ترین رویدادهای استان بود. موضوعات خطبه هفته

جمعه موقت یزد دارم: رعایت موازین اسلامی یکی از الزامات اجرایی توسعه همه جانبه است.

آیت الله محمدرضا مدرسی، امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام فاطمیه و بیان اینکه مومنان بدون ملاحظه حرفی نزنند، گفت: این موضوع مهمی است که همه باید به آن توجه کنند. به.

وی افزود: اصحاب رسانه، هنرمندان، دانشمندان و سخنرانان از جمله گروه هایی هستند که باید به موضوع و بیان مطالب خود توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان اینکه متأسفانه امروز در برخی روزنامه ها، خبرگزاری ها، فضای مجازی و سخنرانی ها تشنج رایج شده است، گفت: یا برخی رسانه ها مطرح کردند.

آیت الله مدرسی رعایت موازین اسلامی را یکی از الزامات قوه مجریه برای توسعه همه جانبه دانست و گفت: مردم با بصیرت افزایی خود را در مقابل زیان دیدگان بیمه کنند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی و سیاسی در آذرماه گفت: یادآوری این اتفاقات برای یادآوری این است که جمهوری اسلامی ایران به راحتی به دست نیامد و خون پاک نهال انقلاب را آبیاری کرد.

این حقوقدان از اعضای شورای نگهبان، ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) را یکی دیگر از رویدادهای مهم برشمرد و بیان کرد: جایگاه حضرت مسیح به درستی توسط قرآن معرفی و معرفی شد.

یکی از اعضای شورای نگهبان در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته یزد در مسجد تاریخی ملا اسماعیل یزد به اغتشاشات سال 88 و نقش مردم و رهبری نظام در خنثی سازی اشاره کرد و گفت: برنامه های معرفتی بسازید. شناخت ابعاد مشکل و جلوگیری از توطئه های فرهنگی دشمنان علیه کشور.

آیت الله مدرسی حماسه نهم دی را یکی دیگر از رویدادهای مهم دانست و گفت: نهم دی نماد بصیرت دینی و سیاسی مردم جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار و عظمت انقلابی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد. قیام استکبار جهانی را خنثی می کند.»

وی با بیان اینکه 9 تا 29 دی ماه دهه بصیرت اعلام شده است، تاکید کرد: ریشه فساد همواره به دنبال تفرقه انداختن و آسیب رساندن به جامعه اسلامی است که باید بیش از پیش با توطئه های استکبار جهانی مواجه شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه متأسفانه عده ای از سر ناآگاهی یکسری مسائل را مطرح می کنند، گفت: این روزها زمان بررسی و تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی است و توجه به مسائل اسلامی باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. “

وکیل ولی فقیه گفت: نمی دانم چرا برخی از بودجه بندی برنامه های فرهنگی و اسلامی جلوگیری می کنند، وابستگی باعث ایجاد یک نهاد انقلابی نمی شود و کسانی که چنین فکر می کنند کاملا در اشتباه هستند.

جمعه من تفت دارم: در سفر رئیس جمهور مردم تفت بی مهری کردند

امام جمعه تفت در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور نسبت به مردم تفت نامطلوب بوده است، اظهار داشت: هفته گذشته رئیس جمهور به استان یزد آمد، از همه کارکنان می خواهم به عنوان رئیس جمهور متدین و مطیع باشند.

حجت الاسلام گلوردی افزود: از تیمی که از تهران آمده و تصمیم گیران استان و شهرستان گلایه دارم و کمی لطف به تفت شد.

امام جمعه تفت گفت: برای شخص محرابیان وزیر نیرو احترام خاصی قائل هستم اما مردم می خواستند مشکلات خود را بیان کنند و باید گزینه های بیشتری را برای تفت در نظر می گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در تصمیماتی که گرفته می شود این کم لطفی جبران و نتیجه مثبت مطالبات و مطالبات مردم جبران شود.

جمعه موقت برای مهریز دارم: ابعاد حماسه 18 دی باید برای جوانان بیشتر توضیح داده شود.

حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز افزود:

وی به توطئه بزرگ دشمنان در قیام 88 اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و ارتباط با ولایت، اهداف استکبار جهانی را در مقابل نظام شکست داده است و این روحیه و همبستگی ملی باید در جامعه تقویت شود. جامعه.”

امام جمعه موقت مهریز گفت: دشمنان همواره به دنبال سرکشی و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و رسیدن به اهداف شوم خود هستند، لذا همه مردم و کارکنان باید هوشیار باشند.

زارع در ادامه به نقش و فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مهریز در برنامه های مختلف عمرانی منطقه اشاره کرد و گفت: اعضای این نهاد عمرانی باید پاسخگوی نیازها و پاسخگویی به مطالبات مردم باشند. همکاری مردم

وی با ابراز نارضایتی از اینکه هنوز حمام مناسب در مهریز وجود ندارد گفت: رفع این مشکل باید با همکاری و نظارت مسئولان یکی از برنامه های مهم این نهاد اجتماعی باشد.

امام جمعه موقت مهریز در ادامه به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) اشاره کرد و گفت: زنان جامعه برای رسیدن به سعادت دنیا باید همواره در مسیر این بانوی نمونه اسلام باشند. زندگی پس از مرگ

دیدگاهتان را بنویسید