برخورد جدی با نقض‌های امنیتی از الزامات همه مردم است/سپاه؛ حافظ امنیت و آبادانی و پیشرفت کشور

ساعت: 08:48
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797010

سران عشایر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور است، گفتند: اتحاد و همدلی اقوام و مذاهب خاردار در چشم استکبار جهانی و مزدوران خبیث آنها در منطقه است. مرتکب اقدامات بزدلانه تروریستی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، تعدادی از سران عشایر سیستان و بلوچستان امنیت، توسعه و پیشرفت منطقه را خط قرمزی برای همه ساکنان خواندند و گفتند: هرگز اجازه این اتحاد اشرار و معاندین را نخواهیم داد. امنیت و صلح به خطر افتاده است.

هر بدی در منطقه محکوم است

حاج هودانور براهویی از سران عشایر سیستان و بلوچستان پیشرفت و پیشرفت یک کشور را در گرو امنیت آن دانست و گفت: .

وی با بیان اینکه همواره در مسیر برقراری امنیت و حمایت از سپاه هستیم، افزود: در این راستا حمایت خود را از حراست از این مرز و بوم اعلام کرده و تمامی شرارت ها در منطقه را مانند همیشه و همه حمایت ها را محکوم کرده ایم. ما تروریست ها و اشرار را تکذیب می کنیم.

اقدامات تروریستی توسط ایالات متحده جنایتکار انجام می شود

حاج محمد شاهوزی یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان با حمایت از وکلای امنیتی، هرگونه انتصاب را تکذیب و از طرف این طایفه در حمایت از جنایات منطقه بیانیه ای صادر کرد.

وی افزود: استکبار جهانی و مزدوران خبیث آنها در منطقه وحدت، همبستگی و شور انقلابی منعکس کننده اقوام، اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان نیست. و به مردم خدمت نکردند و نبودند، مورد حمله تروریستی ناجوانمردانه قرار گرفتند.

مردم مرزنشین و غیور سیستان و بلوچستان در زندگی شرافتمندانه خود همواره قربانی تروریسم بوده اند، پدیده شومی که توسط آمریکای جنایتکار ساخته و پرداخته شده است به گفته سران استکبار جهانی؛ اما بدون اینکه بدانیم ملت شهیدپرور اسیر این حرکات مذبوحانه که نشان از عجز و ذلت دشمنان نظام جمهوری اسلامی دارد، نیست، اراده انقلابی ملت از ادامه راهی که برگزیده است کم نخواهد کرد.

توسعه و پیشرفت به امنیت پایدار بستگی دارد

صالح دهمرده یکی دیگر از سران طوایف استان، توسعه و پیشرفت استان را در گرو امنیت پایدار دانست و گفت: این امنیت مرهون جانفشانی سربازان استان و مانع از امنیت در استان است. پیشرفت.

به گفته وی، ما همگام با سایر طوایف استان حامی مدافعان امنیت هستیم و برای اعتلای آرمان های نظام و انقلاب تلاش خواهیم کرد و انتصاب هرگونه بیانیه و فراخوانی در حمایت از اشرار را رد خواهیم کرد.

سردار با بیان اینکه این موضوع چیزی جز توطئه دشمن نیست، ادامه داد: از نیروهای مقتدر و ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهیم که نقض های امنیتی را جدی بگیرند.

اتحاد و همدلی مردم سیستان و بلوچستان خاری در چشم دشمن است

بزرگ گرگ، نورزایی و برهانزهی با اعلام حمایت از پاسدار گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا در وحدت، همدلی و برادری اقوام در این استان که پایتخت وحدت، امنیت و برادری است رخنه کند. “

وی افزود: غیور مردان سپاه که در جبهه های مکتب حاج قاسم آزموده شده اند و چشمان تیزبینشان تمام تحرکات عوامل منحوس نظام سلطه را می نگرد، امنیت ما را تضمین می کنند و تمامیت ارضی ما را حفظ می کنند. آن را به عنوان بخشی از امت اسلامی ضروری بدانیم. «بیایید حمایت قاطع خود را از این رزمندگان تحت امر ولی امر مسلمین اعلام کنیم.

ما خواهان برخورد قاطع با کسانی هستیم که امنیت منطقه و رفاه مردم را نقض می کنند.

شجره طیبه حیدری نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد قدرتمند و انقلابی با قدرت دینی و ملی بود. اخلاق نقش بسزایی در حفظ جان و مال و ناموس ملت ایران اسلامی، پاسداری از مرزهای کشور و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر داشته است.

به اعتقاد این فرقه، رزمندگان جان برکف و مدافعان وطن در گستره جغرافیایی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، در بستر زندگی مردم بیگناه به دفاع از ارزش های اسلامی و دفاع از جان و ناموس می پردازند. مردم.

این طایفه بزرگ همواره حامی اقدامات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در منطقه تاکید کردند: می خواهیم با متخلفان امنیت منطقه و آسایش مردم قاطعانه برخورد کنیم. شرارت را محکوم کن

حاج محمد سلیم سراوانی یکی دیگر از سران قوم در بیانیه ای با اعلام حمایت این ایل از مدافعان امنیت گفت: ما می خواهیم با کسانی که امنیت منطقه و آسایش مردم را زیر پا می گذارند قاطعانه برخورد کنیم.

وی تاکید کرد: هرگونه انتصاب و اظهار نظر طوایف سراوان و بزی در حمایت از شرور بیهوده است و از نظر ما محکوم و تکذیب قاطع است.

سران عشایر صیادی سپاهی، نوتیحی و ریگی با حمایت از مدافعان گفتند: برای توسعه و برقراری امنیت استان در کنار نیروهای نظامی و امنیتی هستند.

این قبیله نیز هرگونه انتصاب و اظهار نظر به این اقوام بزرگ در حمایت از شیطان را بیهوده محض می دانستند و تکذیب می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید