“نمای انار”؛ نگاهی متفاوت به توانمندی های تفت/ نیاز تفت به گسترش رسانه ای بیش از پیش

ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779651

مدیر اجرایی نخستین جشنواره عکاسی نگاه نار تفت از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی با محوریت ویژه ظرفیت تفت با عنوان «نگاه نار» خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حمید ساعدی مدیر اجرایی اولین جشنواره عکس نگاه نار تفت صبح امروز در نشست خبری در آریا باغ آقا هاشم با بیان اینکه انجمن عکاسان تفت با تلاش و پشتکار جوانان مستعد و مستعد مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است، گفت: مردم تفت کرد گفت: همزمان با این مراسم، خدمات بسیج رسانه در شهرستان تفت مجددا راه اندازی شد.

وی با تاکید بر اینکه تصویر و عکاسی از رسانه جدایی ناپذیر است، گفت: تقارن این دو رویداد مهم در تفت مقدمه ای برای جشنواره نار نگ بود.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه تفت سابقه طولانی در زمینه عکاسی دارد و این را می توان از تصاویر به جا مانده از سال ها قبل در این شهر دریافت، ادامه داد: شهر تفت ظرفیت بسیار خوبی در زمینه عکاسی دارد که در این زمینه شهرت دارد. جشنواره ممکن است منعکس کننده ظرفیت تفت از جمله عکاسان آن و فرهنگ آداب و رسوم شهری باشد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تفت یادآور شد: این جشنواره به منظور آشنایی با شهرستان تفت و نگاهی نو به ظرفیت این شهرستان و در گام اول یکی از مهمترین محصولات کشاورزی این شهرستان برگزار می شود. یعنی انار محسوب می شود.

سعیدی گفت: از دیگر اهداف این جشنواره ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه در این شهرستان است.

وی با اشاره به تشکیل تیم های مختلف برای این جشنواره گفت: در کنار عکاسان تلاش شده از ظرفیت فعالان رسانه ای، فضای مجازی و هنرمندان نیز استفاده شود.

ساعدی یادآور شد: این جشنواره بخش‌های مختلف عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خبری و عکاسی موبایلی را در بر می‌گیرد و هر یک از این بخش‌ها به‌نحو خاص خود ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به بخش های جانبی جشنواره از جمله کارگاه و کارگاه گفت: در تلاش هستیم این جشنواره را هم از نظر موضوعی گسترش دهیم و هم به برگزاری آن ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید