آشنایی با انواع نمای ساختمان و دلایل سبک های نمای ساختمان


ساعت: 23:28
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884661

روش های زیادی برای زیباسازی نمای ساختمان وجود دارد که می توانید برای ساختمان انجام دهید اما مشکلی که بسیار مورد توجه مردم و خریداران و حتی شما قرار می گیرد زیبایی نمای ساختمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بهینا نما، نمای ساختمان پوشش فوقانی ساختمان است که برای افزایش زیبایی ساختمان و زیباسازی شهر استفاده می شود.

روش های زیادی برای زیباسازی نمای ساختمان وجود دارد که می توانید برای ساختمان انجام دهید اما مشکلی که بسیار مورد توجه مردم و خریداران و حتی شما قرار می گیرد زیبایی نمای ساختمان است.

این را باید در نظر گرفت، نمای هر ساختمانی نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت ساختمان دارد و همیشه باید این موضوع را در نظر بگیریم که هر چقدر از بهترین مصالح ساختمانی برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده کنیم. واقعاً لازم نیست طرح خاصی داشته باشیم، در نهایت طرح زیبایی نخواهد بود.

نمای ساختمان علاوه بر زیبایی یک لایه محافظ برای ساختمان نیز می باشد که هر چه این نما کیفیت بهتری داشته باشد فضای داخلی ساختمان بهتر است.

به عنوان مثال، هنگامی که از نمای ساختمانی ساخته شده از پلی استایرن در بیرون ساختمان خود استفاده می کنید، این نوع نما یک عایق صدا است، زیرا در ترکیب خود دارای 22 بوده و علاوه بر اینکه دارای خاصیت ضد حریق است (آهسته می سوزد) است. عایق سرما و گرما ، زمانی که در این ساختمان زندگی می کنید، متوجه کاهش هزینه های سیستم های سرمایشی و گرمایشی خواهید شد.

مصالح موجود برای نمای ساختمان

برای طراحی نمای ساختمان از انواع مصالح استفاده می شود از مصالح بی کیفیت گرفته تا محصولات با کیفیت خارجی و حتی محصولات مرغوب ایرانی که این نوع مصالح عبارتند از: آجر، کامپوزیت، بتن، چوب، نمای پلی استایرن سبک نمونه ای از مصالحی که برای طراحی استفاده می شود در داخل و خارج نمای ساختمان استفاده می شود.

نمای پلی استایرن که چند سالی است در ایران سر و صدا می کند، یکی از بهترین مصالح ساختمانی است که به نظر من خیلی کم در مورد آن شنیده اید، به نظر من چون نمای کامپوزیت و سایر نماها قدیمی تر و مشهورتر هستند.

ترکیب نمای ساختمان پلی استایرن با سایر نماها


نمای ترکیبی

یکی از زیبایی های نمای پلی استایرن این است که سرعت نصب بسیار بالایی دارد و در کنار سایر نماهای ساختمان ظاهری بسیار شیک به ساختمان می بخشد و دلیل استفاده زیاد از نمای پلی استایرن سبکی بسیار زیاد آن است. سرعت نصب، عایق صدا، عایق سرد و گرم و قیمت بسیار مناسب است.

نمای ترکیبی


نمای ترکیبی در بین نماهای ساختمان اعتقاد بر این است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و دلیل آن تبلیغات گسترده است.جالب است بدانید یکی از دلایلی که مردم به سمت نمای کامپوزیت می روند سبک بودن این نما است. او سبکی پیدا نکرده است.

نمای سنگی ساختمان

سعی کنید کمتر از این دیدگاه استفاده کنید و دلایل زیادی برای اثبات آن وجود دارد.

با توجه به سنگینی نمای سنگی ساختمان، حتما باید ساختمان خود را شاسی بسازید و آن را ببندید و با توجه به اینکه کشور ما ایران کشور زلزله زده است، این ریسک برای شما که نمای سنگی دارید ایجاد می شود. زیرا در زلزله سنگ ها از نمای ساختمان جدا شده و بر سر مردم می ریزند.

باهینا نما با تولید محصولات پلی استایرن با کیفیت در ایران و صادرات این نمای ساختمان به کشورهای همسایه به یکی از بهترین تولیدکنندگان نمای ساختمان و تنها تولید کننده نمای پلی استایرن در ایران تبدیل شده است که توضیحات زیر در اختیار نمای پلی استایرن شما قرار خواهد گرفت. همچنین به این نتیجه خواهد رسید که نماهای عایق، سبک و مقاوم در برابر آتش برای ساختمان ها و افراد مفید است.

نمای پلی استایرن و مزایای آن

فواید نمای پلی استایرن می توان توجه داشت که این نمای ساختمان با ابزارهای نما بسیار زیبا و شیک به شما این امکان را می دهد که با این ابزار یک نمای رومی شیک برای ساختمان خود بسازید با این تفاوت که دیگر نیازی به آن نیست.هزینه های بالایی برای نمای سنگی بپردازید. ساختمان و همچنین کار روی شاسی و ربات و از دیگر دلایل این نما می توان به سرعت تولید و نصب آن اشاره کرد که در کمتر از دو هفته پروژه های بزرگی را به اتمام رساند.

نمای پیش ساخته

حتما نام نما پیش ساخته را شنیده اید نماهای پلی استایرن در دسته بندی نمای پیش ساخته قرار می گیرند و این نمای ساختمانی به صورت آماده در محل ساخت شما تحویل و نصب می شود. یکی از مزایای نماهای پیش ساخته قیمت پایین و سرعت بالای نصب است که نماهای پیش ساخته به راحتی بدون براکت و شاسی نصب می شوند و همچنین عایق حرارتی هستند.

امروزه نماهای پیش ساخته جایگزین نماهای سیمانی و گچی و حتی نماهای سنگی شده اند.

ابزاری برای نمای ساختمان

ابزارهای نمای ساختمان ابزاری نیستند که همه ما در ماشین ها و حتی خانه های خود داریم، در ساختمان سازی ابزار نما معنای دیگری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید