آشنایی با انواع مهاجرت به کانادا + مهاجرت خانوادگی

آشنایی با انواع مهاجرت به کانادا + مهاجرت خانوادگی

در کانادا پس از 5 سال اقامت موقت این امکان را دارید که برای اقامت دائم اقدام کنید.برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید. ایران کانادا در تماس بودن.

هر ساله افراد زیادی برای ویزای کانادا اقدام می کنند و کانادا را برای مهاجرت انتخاب می کنند. یکی از دلایلی که توجه مهاجران به کانادا را به خود جلب می کند، اعتبار پاسپورت کانادایی است. این پاسپورت به عنوان یکی از قدرتمندترین و معتبرترین پاسپورت ها در سراسر جهان شناخته می شود و در رتبه بندی اعتبار پاسپورت در رتبه شانزدهم قرار دارد. با این پاسپورت می توانید به 113 کشور جهان سفر کنید. همچنین به دلیل شرایط خاصی که کانادا برای کار و زندگی مهاجران در نظر گرفته است، متقاضیان زیادی مایل به زندگی در این کشور هستند.

یکی از راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت با کمک اعضای خانواده می باشد. به این ترتیب می توانید از طریق یکی از اقوام نزدیک خود برای ویزا اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که یکی از اعضای خانواده شما که در کانادا زندگی می کند باید توانایی مالی برای حمایت مالی از شما را داشته باشد. به این نوع ویزا ویزای اسپانسرشیپ خانواده می گویند. پس از دریافت این ویزا، می توانید در کانادا تحصیل یا کار کنید.

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق استارت آپ ها

تمام افرادی که در بخش استارت آپ کار می کنند می توانند اقامت خود و خانواده هایشان را در کانادا ممکن کنند. البته لازم به ذکر است که پذیرش طرح راه اندازی شما مشروط به شرایط زیر است:

  1. ایده استارتاپ شما باید جدید، نوآورانه و خلاقانه باشد.
  2. آنها توانایی ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی را دارند.
  3. می تواند مزایای قابل توجهی برای کانادا داشته باشد.

اگر استارت آپ شما این ویژگی ها را دارد، می توانید برای خود و خانواده خود برای اقامت اقدام کنید. بنابراین می توانید به راحتی در کانادا زندگی و کار کنید و مسئولیت راه اندازی و کسب و کار خود را بر عهده بگیرید. جالب اینجاست که از طریق این ویزا، خانواده شما نیز می توانند در کانادا تحصیل یا کار کنند.

زمانی که قصد مهاجرت دارید و می خواهید به کانادا مهاجرت کنید، می توانید با استفاده از قوانین و مقررات کانادا برای همسر و فرزندان خود نیز درخواست اقامت دهید. همسر یا فرزندان شما می توانند با استفاده از این روش مهاجرتی با شما یا بعد از شما به کانادا مهاجرت کنند. اما شرایط و ضوابط و قوانین و مقرراتی در رابطه با این موضوع وجود دارد که باید با یک وکیل مهاجرت با تجربه مشورت کنید.

البته نکته مهم در این زمینه این است که شما و همسر و فرزندان بالای 18 سال خود باید قراردادی را امضا کنید که در آن متعهد شوید حمایت های مالی لازم را از همسر و فرزندان خود انجام دهید. برای این کار باید منابع مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی در کانادا داشته باشید.

بسیاری از متقاضیان تحصیل و کار در کانادا به دنبال بهره مندی از همراهی خانواده های خود در مدت اقامت در این کشور هستند. از آنجایی که کانادا کشوری است که مهاجر می پذیرد، شرایط لازم را برای اخذ ویزای همراه برای متقاضیان تحصیل یا کار در این کشور فراهم کرده است. به عبارت دیگر متقاضی ویزای تحصیلی کانادا پس از اخذ ویزای تحصیلی کانادا و یا همزمان با اخذ این ویزا این امکان را خواهد داشت که برای ویزای همراه اقدام کند.

جالب است بدانید که قوانین کشور کانادا به متقاضی اجازه تحصیل در کانادا را می دهد و همراهان وی به طور همزمان وارد این کشور می شوند. به یاد داشته باشید که برای بسیاری از خانواده ها، موفقیت در اخذ ویزا بسیار مهمتر از نحوه انجام آن است. با این حال، دو زمان مختلف برای دریافت ویزای همراه برای کانادا تعیین شده است. در زیر به توضیح هر یک از آنها می پردازیم.

  1. متقاضیان تحصیل در کانادا و خانواده هایشان می توانند همزمان برای ویزا اقدام کنند.
  2. ابتدا متقاضی درخواست خود را ارسال می کند. هنگامی که وی ویزای خود را با موفقیت دریافت کرد، خانواده وی می توانند برای ویزای همراه به کانادا اقدام کنند.

پیشنهاد می شود متقاضی تحصیل ابتدا ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کند. سپس اقدام به اخذ ویزای همراه کانادا کنید زیرا استفاده همزمان از آن ها احتمال ریجکت شدن ویزای همراه کانادا را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید