ساختمان های اداری سرپل ذهاب هنوز ساخته نشده است/ برای نوسازی 56 ساختمان اداری به بیش از 200 میلیارد فولاد نیاز است.

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800965

با گذشت بیش از چهار سال از زلزله سرپل ذهاب، 56 ساختمان اداری این شهرستان هنوز مرمت نشده است. به گفته مسئولان، برای ساخت ساختمان های اداری تخریب شده در این شهر در زلزله اخیر 200 میلیارد بودجه نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، پس از گذشت 4 سال از زلزله 7.3 ریشتری شهرستان سرپل ذهاب، همچنان آثار تخریب و تخریب در محوطه ساختمان های اداری به چشم می خورد که متأسفانه سیمای شهر را مخدوش کرده و این موضوع جای نگرانی دارد. برای مردم میوه

47dc89b2 c9bb 4bda a501 8abe1cf04b0a خبر خاکستری

شهروندان سرپل ذهبی ضمن سرگردانی و عدم یافتن آدرس ادارات، هزینه های زیادی را صرف کارهای اداری خود در ادارات کرده اند که انتظار می رود مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به این موضوع توجه داشته و در اولویت قرار دهند. کار آنها.

ارباب رجوع برای یافتن آدرس دفاتر سرپلذهاب پرسه می زند

رحمانی یکی از شهروندان در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: پیدا کردن آدرس دفاتر مشتریان سخت است و آنها گیج و سردرگم هستند. انتظار می رود مقامات چهار سال پس از زلزله به این موضوع رسیدگی کنند.»

بی تفاوتی کارکنان نسبت به بازسازی ساختمان های اداری سرپلذهاب

یکی دیگر از شهروندان در گفت و گو با مرصادنیوز ضمن گلایه از مسئولان استانی و کشوری از بی توجهی به بازسازی ادارات شهرستانی گفت: کمبود بودجه دلیل قانع کننده ای برای شروع بازسازی ادارات در سرپلذهاب با گذشت چهار سال از زلزله است. زیرا روزانه تعداد زیادی از افراد برای یافتن آدرس با هزینه های بالایی روبرو هستند و با اتلاف وقت باعث سردرگمی در انجام کار مشتری نیز می شود.

e3e7cde7 c2e0 4b2e 90ca f5b0eaad5221 خبر خاکستری

وی گفت: امیدواریم با اعتباراتی که کارکنان متولی توزیع به موقع جذب می کنند ساختمان ها نوسازی و خدمات رسانی برای مردم تسهیل شود.

ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشرفت فیزیکی ندارد/ برای نوسازی 56 ساختمان اداری بیش از 200 میلیارد تن نیاز است.

نادر نوری در گفت و گو با مرصادنیوز در خصوص آخرین پیشرفت های فیزیکی در بازسازی ادارات شهرستان گفت: با هماهنگی مدیران و اعلام نظر انجام شده و بازدیدهای میدانی که داشتیم 56 بلوک مرمت شده است. شناسایی شدند که هر کدام پیشرفت فیزیکی خاص خود را داشتند.

معاون عمرانی فرماندار سرپلذهاب افزود: برخی از پروژه ها با حداقل تزریق بودجه قابل بهره برداری است و در این زمینه اداره هواشناسی می تواند بگوید ساختمان فیزیکی به بهره برداری رسیده اما باید تکمیل و تجهیز شود. “

وی ادامه داد: برخی از ساختمان های دفاتر اصلی آن ساخته شده و برخی دیگر دارای تنوع در توسعه فیزیکی هستند.

نورایی گفت: ساختمان دانشگاه پیام نور در مراحل اولیه بازسازی، کمیسیون بانوان در مراحل ابتدایی و اداره محیط زیست در مرحله اسکلت سازی قرار دارد.

وی گفت: ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرسوده نیست و پیشرفت فیزیکی ندارد، اداره پست نیز در حال تشکیل است، مجموعه اداری شهرستان در حال بازسازی و مقاوم سازی است.

199f1f1b 01ff 42be af05 b7fc204cedad خبر خاکستری

نورایی ادامه داد: پروژه کتابخانه عمومی با مشکل قانونی مواجه است و تعطیل است. ساختمان های فنی حرفه ای با سرعت بسیار پایینی روبرو هستند، روند ساخت اداره شیلات تعطیل است و ساختمان جهاد کشاورزی ساخته نشده است با توجه به گردش مالی بسیار بالای کشاورزان و همچنین بخش تولیدی، تعاونی های روستایی نیز در تامین مشکل دارند. زمین، ساختمان دفتر جهت گیری اسلامی و ساخت مجتمع فرهنگی بسیار خوب پیش می رود و با رایزنی از محل هدفمندی یارانه ها اعتبار برای انجام کار تامین می شود.

معاون عمرانی فرماندار سرپلذهاب گفت: برای نوسازی این 56 ساختمان اداری پیش بینی می شود بیش از 200 میلیارد تن فولاد نیاز باشد. اگر بیش از 500 میلیارد تن سقوط کند، اعتبار لازم است.

به برخی از ساختمان های اداری هنوز زمین اختصاص داده نشده است

وی در پایان گفت: برخی از ساختمان های اداری که هنوز زمین آنها تخصیص نیافته است، انتظار داریم مسکن و شهرسازی از اراضی ملی به دستگاه مربوطه رهایی یابد تا از وضعیت اجاره رهایی پیدا کند که واقعا سخت است و گاه مراجعه کننده برای شناسایی دچار سردرگمی می شود. دفاتر. “، خروج.

0af9b872 e95c 456e 8003 6cb8b71636fe خبر خاکستری

گفتنی است زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در 21 آبان 96 در 11 کیلومتری ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مجروح بر جای گذاشت.

این زمین لرزه به 10 شهر و 1932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به طور کامل و جزئی آسیب دیدند.

البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه 4 آذر 97، 771 نفر مجروح شدند و طبق آمار به بیش از 4000 واحد مسکونی خسارت وارد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید