42 ساختمان اداری در سرپل ذهاب هنوز نوسازی نشده است

ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799827

مراد بابهانی با بیان اینکه خرابی های زلزله سرپل ذهاب همچنان ادامه دارد، گفت: 42 ساختمان اداری در این شهرستان هنوز بازسازی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراد باباهانی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار کرد: در زلزله سال 96 سرپل ذهاب و شروع بازسازی، تنها هدف خانه سازی بود و کوچه ها و معابر با تخریب های فراوان رها شد و هنوز اقدامی صورت نگرفت. هنوز گرفته شده است

وی افزود: در حالی که پیگیری های مستمر در دفتر فنی معاونت استانداری، سازمان و برنامه و بودجه در حال انجام بود قول همکاری و همکاری دادند اما متاسفانه به قول خود عمل نکردند.

شهردار سرپل ذهاب گفت: امیدواریم فرماندار جدید هرچه سریعتر شهر زلزله زده سرپل ذهاب را نیز در برنامه خود قرار دهد چرا که این شهر پتانسیل منحصر به فردی دارد.

بابهانی گفت: در زلزله سال 96 بیش از 18 هزار واحد مسکونی تخریب شد، 42 ساختمان اداری هنوز بازسازی نشده است و این خسارت زلزله است.

وی گفت: مردم با گرانی مصالح ساختمانی دست و پنجه نرم می کنند. امیدواریم زیرساخت های شهر هر چه زودتر بازسازی شود.»

شهردار سرپلذهاب ادامه داد: مردم و شورای شهر منتظر ما هستند که امیدواریم کمیته برنامه ریزی استاندار جدید کرمانشاه با تخصیص اعتبار کافی شرایط را برای آسفالت و ساماندهی معابر و کوچه های شهر فراهم کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید