مدیران مسئول تسهیل امور اداری و حذف بوروکراسی اداری هستند.بوروکراسی اداری چیزهای زیادی را باقی می گذارد.


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877333

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

طباطبایی با بیان اینکه ادامه روش بروکراسی اداری باعث سقوط خیلی چیزها می شود، گفت: کارشکنی ها، کاستی ها، ضعف ها نباید در بین مدیران باشد، بلکه مدیران باید بروکراسی اداری را اصلاح کنند و امور اداری مردم را تسهیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سیدهادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه هشتمین فرماندار هلیل آباد که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم کارگزار باشیم. جمهوری اسلامی، ابتدا باید مسلمان باشیم، بگذاریم اخلاق اسلامی در بعد اخلاق فردی، اجتماعی و اداری حاکم شود.

ایشان فرمودند اگر اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی حاکم نیست کجا باید اداره شود، در بین مردم وجود دارد و از همین اخلاق اسلامی می آید.

نماینده مردم خراسان رضوی در امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تاکید بر اینکه این فرصت باید توسط مسئولان غنیمت گرفته شود، تصریح کرد: کارشکنی ها، کاستی ها و ضعف ها نباید در بین مدیران باشد، بلکه مدیران باید بروکراسی اداری را اصلاح کنند. و امور اداری را برای مردم آسان می کنند.

وی با اشاره به اینکه ادامه روش بروکراتیک خیلی چیزها را بر زمین خواهد گذاشت، اذعان داشت: نباید مردم را در پیچ و خم قوانین پیچیده و نامشخص اداری قرار دهیم، بلکه مدیران باید در امور اداری دستیار مردم باشند و با استفاده خوب از آن استفاده کنند. و بهینه ما نمی توانیم شرمنده این فرصت ها برای خدمت به مردم، آنها و شهدا باشیم.

طباطبایی همچنین گفت: حرفه ای بودن، فداکاری، انقلابی بودن، جهادی بودن، اعتقاد به خود، ملت و استعدادها و… از جمله شاخص های انتخاب مدیران کل و استانداران در این راستا با هماهنگی نیروهای انقلابی، علما است. و ائمه جمعه. ما بزرگان و نخبگان شهرستان ها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه هلیل آباد یکی از آخرین شهرهایی است که در مورد تغییر فرماندار بحث شده است، تصریح کرد: پروژه مهم هلیل آباد دوم به بردسکن و کاشمر به شادمر نیز از جمله پروژه های در دستور کار و طبق برنامه است. امیدواریم این پروژه ها در دو سال آینده به نتیجه برسد.

در این جلسه از زحمات بیش از 3 ساله ابراهیم قاسم پور در فرمانداری هلیل آباد تجلیل شد و سید مسعود یاوری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری هلیل آباد منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید