از اسکوچیچ چیزهای زیادی یاد گرفتم/ مطمئنم در جام جهانی از گروه خود جلو می رویم

ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800747

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: امید زیادی به تیم ملی دارم و مطمئنم از گروه خود در جام جهانی جلو می رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی گلی زاده، هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: هیچکس فکر نمی کرد در این شرایط سخت بتوانیم این بازگشت را شکست دهیم. بچه های تیم ملی و کادرفنی شایسته چنین نتیجه ای بودند. امیدوارم این روند را ادامه دهم و شرایط تیم خیلی خوب است. امیدوارم در این دو دیدار پیش رو پیروز شوم و صددرصد به جام جهانی برسم.

وی درباره پیش بینی خود از تیم ملی در جام جهانی افزود: مردم دوست دارند تیم ملی در جام جهانی از گروه خود صعود کند و به نظر من این دست نیافتنی نیست. جام جهانی قبلی را ثابت کردیم و نشان دادیم که می توانیم اما با بدشانسی نتوانستیم به مرحله بعد برویم. من به این تیم امید زیادی دارم و خدای نکرده از مرحله گروهی صعود کنیم. مطمئنم در جام جهانی از گروه خود جلو می رویم.

وی با تاکید بر حمایت خود از اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ تحت فشار زیادی از سوی رسانه ها و مردم است و او واقعا از صمیم قلب و با تمام توان کار می کند. او دوست دارد تیم به نتیجه برسد و فکر می‌کنم چنین افرادی کم هستند و امیدوارم مردم از او حمایت کنند. چنین افرادی در فوتبال کم هستند. من از اسکوچیچ چیزهای زیادی یاد گرفتم.

بازیکن سابق سایپا درباره سقوط این تیم به لیگ یک گفت: برای کادرفنی سایپا متاسفم که چنین بلایی سر تیم آوردند. همچنان در حال تماشای مسابقات سایپا در لیگ یک هستم و امیدوارم این تیم به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید