تمام تلاش خود را برای اصلاح تکواندوکاران با قوانین جدید انجام می دهیم/ بعد از بازی های آسیایی با قدرت بیشتری جلو می رویم.


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834520

سعی کردیم بهترین تیم های ملی ایران را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تکواندو امید گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا با قوانین جدید بازیکنان را اصلاح کنیم و البته به موفقیتی که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ; علی محمد بشاک سرمربی تیم تکواندو امید در خصوص مسابقات انتخابی گفت: 2 روز نتایج مسابقات را تماشا کردیم و سعی کردیم بهترین بازیکنان تیم ملی ایران را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. امیدوارکننده بود، اما با قوانین جدید داوری شرایط تغییر خواهد کرد و تیم ملی باید در این مدت به روز شود.

باشاک با اشاره به تغییر برخی از قوانین داوری بین المللی گفت: بر اساس قوانین جدید مسابقات راند به دور شمارش می شود و البته در یک دور اگر ملی پوشان 5 اخطاره بگیرند بازنده خواهند شد. 100% بازی” چسبیدن به بازیکن حریف و بعد ضربه زدن است که در قوانین جدید کاملا حذف شده است و در صورت تعهد به بازیکن تذکر داده می شود. برخی قوانین در ناخودآگاه ملی وجود دارد و ما نیاز به یک زمان زیادی برای حل آنها صرف می شود. هر کاری که ممکن است برای اصلاح بازیکنان با قوانین جدید و البته رسیدن به موفقیتی که به دنبال آن هستیم انجام دهید.

سرمربی تیم ملی امید درباره آغاز تدارکات تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی با کمی تاخیر آغاز شد اما 40 روز فرصت داریم و مسابقات قهرمانی نیز از این طریق در پیش است. اردوگاه.” در هر صورت ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه انجام دهیم. در 7 ژوئن به چالش جهانی موجو می رویم که افراد با رتبه زیر 70 را اعزام می کند. همچنین برندگان اول و دوم هر دسته مجوز شرکت در جایزه بزرگ را دریافت خواهند کرد.

بشاک با اشاره به خلاء شکل گیری تیم ملی امید تاکید کرد: خلاء تیم ملی امید همیشه احساس می شد و بازیکنانی که در مسابقاتی مانند جام جهانی و المپیک جوانان حضور داشتند و عنوان هایی داشتند در دیدار با مشکل مواجه شدند. اردوی بزرگسالان چون توانایی آنها در مبارزه با بزرگسالان برابر نبود و در نهایت شاهد خداحافظی آنها با تکواندو بودیم.

وی در پایان گفت: البته در این مدت طبق اعلام فدراسیون تکواندو به دلیل ترافیک سنگین در ماه های آینده تیمی به موازات تیم ملی بزرگسالان تشکیل شد تا تیم ملی در این دو تیم به بازی های آماده به کار آسیایی در هانگژو با بازی های کمتر تیم ملی امید با قدرت بیشتری جلو می رود. بازیکنان قطعا در تیم ملی امید مهارت های فنی خود را ارتقا می دهند و بعد از بازی های آسیایی هانگزو شرایط بهتر خواهد شد. از همه داوران، مربیان و جامعه تکواندو می خواهم در کنار ما باشند تا بتوانیم تکواندو را به روزهای خوب خود برگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید