موفقیت های آسیایی و جهانی تکواندوکاران حاصل تلاش پولادگر است


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889004

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه موفقیت های تکواندوکاران آسیا و جهان حاصل زحمات پولادگر بوده است، گفت: تاکنون از سای چیزی ندیده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به کسب دو مدال طلا و دو برنز در اولین روز بازی های کشورهای اسلامی توسط تکواندوکاران کشورمان (حسین لطفی و ناهید) کیانی مدال آوران طلا، نسترن ولی زاده و مهدی حاج موسایی دارنده مدال برنز گفت: کیانی نشان داد که عملکرد رو به رشدی دارد و در یک سال گذشته تجربه لازم را به دست آورد، بنابراین توانست در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا را از آن خود کند. .

وی افزود: در صورت ادامه این روند، کیانی می تواند در بازی های جهانی و المپیک روی سکو قرار بگیرد، هرچند کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است و در این صورت ممکن است در المپیک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. بازی ها.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو با اشاره به عملکرد حسین لطفی در بازی های کشورهای اسلامی نیز گفت: لطفی زحمات زیادی کشیده و مدال آسیایی را کسب کرده است، هرچند در ماه های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست آنطور که باید بدرخشد. اما در بازی کشورهای اسلامی به اوج رسیده است. امیدوارم لطفی در المپیک هم بدرخشد.

کریمی با بیان اینکه تکواندو ایران جوانان خوبی دارد که باید آنها را گرامی داشت ادامه داد: فدراسیون تکواندو باید به جوانان فرصت درخشش در لیگ را بدهد تا جوانان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

وی با تحسین عملکرد تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات جهانی صوفیه بلغارستان ادامه داد: کسب چهار مدال طلا از پنج مدال ممکن نشان از عملکرد خوب تکواندوکاران و نشان از پتانسیل بالای تکواندو در جهان داشت.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد سای در سمت سرپرستی فدراسیون تکواندو و انتقاد از باقری معتمد قهرمان سابق تکواندو به دلیل سوء مدیریت سای افزود: در حال حاضر نیستم و چیزی ندیده ام. از ساعی که می خواهم ستایش کنم».

کریمی خاطرنشان کرد: سای در فدراسیون تکواندو نیروهای جوان جذب کرد اما هنوز برای نتیجه گیری زود است، موفقیت نوجوانان و جوانان آسیا و جهان حاصل تلاش رهبری پولادگر و رئیس فعلی فدراسیون است. فدراسیون تکواندو باید مدیران قوی را در فدراسیون استخدام کند. بنابراین باید کالیبر ساعی در بازی های جهانی و المپیک مشخص شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید