صعود فولاد در رنکینگ جهانی حاصل تلاش همه اعضای تیم و راهنمایی های متخصصان نکونام است.


ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838393

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان بهترین تیم ایران در رنکینگ جهانی را حاصل تلاش همه اعضای تیم بزرگسالان و رهبری حرفه ای جواد نکونام دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان؛ حمیدرضا گرشاسبی با استقبال از موفقیت هواداران فولاد خوزستان گفت: همانطور که می بینیم تیم فولاد علیرغم چالش های ایجاد شده در ابتدای لیگ، اکنون به رونق نزدیک شده و به گفته کارشناسان فوتبال کشور، وضعیت قابل قبولی دارد. او در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در لیگ برتر حضور دارد که منجر به صعودش به عنوان بهترین تیم این گروه شد و علاوه بر افتخار آفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را نیز حفظ کرد.

او گفت: “من همیشه به این اصل معتقد بودم که “پایان هر سختی آسان است” و این را در تیم خود می بینم. شرایط تیم به دلیل بسته شدن پنجره در ابتدای مسابقات سخت بود، اما با پشتکار تیم، لطف الهی و حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، محدودیت ها برداشته شد و تیم فولاد به مربیگری آقای مهندس فولاد خوزستان. جواد نکونام در یک تیم منظم با شخصیتی حرفه ای تشکیل شده است.

گرشبسبی افزود: اینکه فولاد دومین تیم ارزان قیمت غرب آسیا به مرحله یک هشتم راه یافت و تیم برتر ایران و دهمین تیم آسیا در رنکینگ جهانی است، نشان از تلاش و همبستگی اعضای تیم و اصولی بودن دارد. حرفه ای بودن در همه چیز ستون تیم است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: از هواداران پرشور و متعصب فولاد خوزستان خواهش می کنم اگر بازی روز شنبه مقابل استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد، با حضور در ورزشگاه زمینه را برای پیروزی فولاد فراهم کنند. و تزریق انرژی مثبت به تیم تشویق پرشور شما قطعا باعث افزایش روحیه کارکنان و تیم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید