ما باید تمام تلاش خود را برای خدمت، ایجاد آسایش و رفع مشکلات جانبازان انجام دهیم


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817085

در بازدید از مجتمع توانبخشی اعصاب و روان جانبازان مورد بحث قرار گرفت.

رئیس جمهور به وزیر بهداشت و رئیس بنیاد شهید دستور داد در زمینه ارائه خدمات درمانی مناسب به ایثارگران در عرصه های مختلف با جدیت بیشتری برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله رئیسی رئیس جمهور صبح روز سه شنبه در دومین روز از نوروز سال 1401 با حضور در مجتمع توانبخشی جانبازان اعصاب و روان با جانبازان سرافراز پذیرفته شده در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

سید ابراهیم رئیسی در بازدید از بخشهای مختلف این مرکز در جریان جزئیات فعالیت و خدمات درمانی جانبازان قرار گرفت.

آقای رئیسی در این بازدید چهره به چهره با تعدادی از پیشکسوتان حاضر در مجتمع گفتگو کرد و صبورانه سخنان و انتظارات آنان را پیگیری کرد.

دکتر رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و کارکنان این آسایشگاه تاکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در مواقع سختی و تهاجم همه جانبه به ایران اسلامی، خانواده و همه اموال و قربانیان عزیز خود را رها کنید. جان و سلامتی برای پاسداری از هموطنانتان که ارزشهای والای اسلام را فدا کردند و امروز همه ما باید تمام تلاش خود را برای خدمت به آنان، آسایش و رفع مشکلاتشان به کار گیریم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد به خدمات درمانی مناسب به ایثارگران در عرصه های مختلف ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید