حسین شریعتمداری: درگیری ما با دشمن زمانی تمام می شود که یا دست از حکومت اسلامی برداریم یا آمریکا دست از دشمنی با ما بردارد/ تمام تلاش دشمن این است که نیروهای انقلاب را در اقلیت نشان دهیم.

حسین شریعتمداری: درگیری ما با دشمن زمانی تمام می شود که یا دست از حکومت اسلامی برداریم یا آمریکا دست از دشمنی با ما بردارد/ تمام تلاش دشمن این است که نیروهای انقلاب را در اقلیت نشان دهیم.

شریعتمداری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انقلاب اسلامی به عنوان یک رسالت یاد کردند، گفتند: تمام تلاش دشمن در اقلیت این است که نیروهای انقلاب را به نمایش بگذارند.

نژاد: حسین شریعتمداری سه شنبه شب در مراسم سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در مسجد صفری کاشان گفت: استبداد ستیزی از ویژگی های اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید بر اینکه اسلامی که با ظلم مخالفت نکند، اسلام نیست، افزود: اسلامی که در کنار فقر محرومان به پرخوری ثروتمندان و سرمایه داران بپردازد، اسلام ناب محمدی نیست، بلکه اسلام آمریکایی است.

به گفته وی، اسلام آمریکایی همه ظواهر اسلام را دارد، اما وقتی اسلام ناب می‌خواهد بر مسند حاکمیت بنشیند، در زمان عملیاتی شدن نظام سلطه، در مقابلش می‌ایستد، زیرا وجود نظام را به چالش می‌کشد. از سلطه

شریعتمداری با اشاره به اینکه نبرد ما با دشمن همیشگی و همیشگی است و از ابتدا قدم های بلندی برداشته ایم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: نبرد ایران اسلامی با نظام سلطه طبیعی و همیشگی است.

به گفته وی، قبل از اینکه دشمن اقدامی علیه ایران انجام دهد، هیچ واکنشی از سوی ایران وجود نداشت، اما امروز اگر نفتکش ایران اسیر شود، نفتکش آنها را هم اسیر خواهیم کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان یادآور شد: زمانی که آمریکا حاج قاسم سلیمانی را کشت، ما پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را منهدم کردیم و از جنگ جهانی دوم این اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه نبرد ما با دشمن به دو صورت تمام می شود، تصریح کرد: درگیری ما با دشمن زمانی تمام می شود که یا دست از حکومت اسلامی برداریم یا آمریکا از جنگ با ما دست بردارد.

شریعتمداری گفت: دشمن قصد دارد در جامعه ناامیدی ایجاد کند و برای رسیدن به این هدف روز گذشته یکی از نشریات مدعی شد که کاهش 12 درصدی تورم در کشور توسط دولت سیزدهم صحت ندارد و باید از آنها بپرسیم که چه کسی این کار را انجام داده است. این تورم را کاهش می دهد؟”

وی با اشاره به اینکه خواص در اوایل اسلام با اموال امروزی متفاوت بود، افزود: درصد املاک آلوده در اوایل اسلام بسیار بیشتر از خواص امروزی بود زیرا در آن زمان مردم به دهان خواص نگاه می کردند اما امروز مردم به دهان خواص نگاه نمی کنند اگر منحرف شود طرد می شوند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انقلاب اسلامی به عنوان یک رسالت یاد کردند، گفتند: تمام تلاش دشمن در اقلیت نشان دادن قدرت های انقلاب است.

دیدگاهتان را بنویسید