اگر یحیی گل محمدی می خواهد قهرمان شود باید از این روش دست بردارد

اگر یحیی گل محمدی می خواهد قهرمان شود باید از این روش دست بردارد

وی درباره باخت پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: پرسپولیس در آن دیدار خوب بازی نکرد و شاید یکی از دلایلش این بود که این تیم با یک مهاجم بازی کرد در حالی که یحیی گل محمدی می توانست با مهاجمان بیشتری تیمش را وارد زمین کند. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید تهاجمی تری بازی کند چون بازیکنانی در این تیم هستند که می توانند در چند پست بازی کنند. همین وحید امیری که دقایقی بازی کرد نشان داد که می تواند تاثیرگذار باشد و در کانال های کناری تاثیر خوبی داشت.

وی ادامه داد: با روی زمین آمدن مهدی عبدی، پرسپولیس روند بهتری را آغاز کرد و حتی صاحب یک پنالتی هم شد. پرسپولیس در دقایقی مقابل تراکتور خوب بود اما قدرت لازم را نداشت. پرسپولیس به شرط اینکه هجومی بیشتری بازی کند همچنان گزینه اول قهرمانی است چون بارها دیده ایم که وقتی این تیم هجومی بازی می کند موقعیت های زیادی به دست آورده است. شاگردان گل محمدی در دیدار با تراکتور از شادابی لازم برخوردار نبودند و تبریزی ها موفق شدند با استفاده از عمق دفاع بازی کنند. به نظر من پرسپولیس باید از یک سوم دفاعی حریف پرس کند چون در این شرایط احتمال موفقیت بیشتر می شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این هفته سرخ ها و سپاهان گفت: سپاهان همیشه تیمی اصیل و ریشه دار در فوتبال ایران بوده و امسال در همه پست ها بازیکنان بسیار خوبی دارد. نقطه قوت این تیم خط هافبک و هجومی آن است، اما مشکلاتی هم دارند که برمی گردد. سرعتی های پرسپولیس می توانند از این ضعف سپاهان استفاده کنند چرا که خط دفاعی آنها ناهماهنگی دارد. شاگردان گل محمدی می توانند از ضعف سپاهان استفاده کنند و همانطور که این تیم تا اینجای لیگ گل زده است، پرسپولیس هم می تواند به آنها گل بزند. سپاهان یکی از بهترین تیم های لیگ است و قطعا می توان این تیم را در خانه شکست داد.

کلهر درباره نقش مورایس سرمربی سپاهان در این تیم ادامه داد: او مربی موثری است که تا کنون در سپاهان تاثیرگذاری خود را نشان داده و از امتیازات مختلف در تیمش استفاده می کند. البته مورایس هنوز شناخت کافی از فوتبال ما ندارد و این سوال می تواند به او آسیب برساند. به نظر من مورایس مربی سطح بالایی است و امیدوارم این مربیان بیشتر به فوتبال ما بیایند تا سطح کیفی و دانش فنی لیگ ما افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: درایت یحیی گل محمدی همیشه به پرسپولیس کمک کرده و بازیکنان تجربه لازم برای موفقیت را دارند اما باید در شرایط سخت خونسردی خود را حفظ کنند و به حاشیه نروند. به نظر من پرسپولیس در زمان خوبی شکست خورد و می توان نقاط ضعف را برطرف کرد. به هر حال بازیکنان جدیدی به پرسپولیس آمده اند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند، اما معتقدم اگر پرسپولیس مقابل سپاهان هجومی بازی کند و دور از حاشیه باشد، این دیدار با سپاهان می تواند سکوی پرتابی برای پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید