«تولید» محور بلندمدت مقام معظم رهبری است/ مجلس باید گام های جدی تری برای کاهش بوروکراسی تولید بردارد.


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816923

فرهنگی گفت: طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی می تواند گشایش های زیادی در عرصه تولید داشته باشد که متاسفانه با یک رای کمتر آرشیو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت و گو با خبرنگار آنایی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «تولید، دانش و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: «مقام معظم رهبری در سال 1394 به عنوان سالی که در سال 1395 به عنوان سال تولید، دانش و اشتغال نامگذاری شد. گفت: رهبری در سال های گذشته نیز نیازمند «تولید» بر اهمیت این موضوع تاکید داشتند.

وی ادامه داد: اگرچه مقام معظم رهبری از اجرای شعار سال گذشته رضایت نسبی داشتند اما مجلس شورای اسلامی باید برای رفع بروکراسی های موجود گام های جدی تری در این زمینه بردارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از عدم حمایت برخی نمایندگان مجلس در تصویب کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی انتقاد کرد و اذعان داشت: با توجه به شرایط موجود در مجلس شورای اسلامی از این طرح حمایت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مذکور بسیاری از فرآیندهای تولیدی روان شده و تغییراتی در فرآیندهای گمرکی، تعطیلی واحدهای تولیدی، شکایت از واحدهای تولیدی و موارد دیگر ایجاد می شود.

فرهنگی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی در سال جاری باید بتواند به محوریت مقام معظم رهبری در ساخت و تولید عمل کند که این خواسته چندین ساله ایشان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید