بنیاد مستضعفان باید برای توسعه مازندران گام های موثری بردارد


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807407

محمد باکر محمدی لائینی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان مازندران از امکانات خوبی برخوردار است و انتظار می رود در راستای توسعه استان گام های موثری بردارد، گفت: خرسندیم که در این نظام اسلامی اموال و استقلال مردم به کشور بازگردانده شود. مردم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در دیدار با پرویز فتح رئیس بنیاد مستضعفان در ایام دهه فجر و رجب گفت: فرصت خوبی است: برای مبارزه با فساد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استقرار مدیران و کارگزاران در سطوح عالی و میانی شرط لازم است، افزود: و به درستی مطرح شد.

وی با بیان اینکه یکی از موفقیت های رئیس جمهور تسلط بر تاج بود، گفت: متأسفانه عادی سازی ها باعث شد تا شاهد قله ششم باشیم.

محمدی لائینی ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگهای را ارزشمند دانست و افزود: خنثی سازی تحریم ها برای کشور مهمتر از لغو تحریم ها است. یکی از راه های خنثی سازی تحریم ها، همکاری با کشورهای عضو شانگهای است. “

وی خاطرنشان کرد: توجه به تولید داخلی به عنوان یکی دیگر از راهکارهای خنثی سازی تحریم هاست.

محمدی لائینی با بیان اینکه در ایام ولیعهد شاهد بیش از 800 میلیارد حجم کمک های مردمی بوده ایم، گفت:

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان مازندران از امکانات خوبی برخوردار است و انتظار می رود در راستای توسعه استان گام های موثری بردارد، افزود: خرسندیم که در این نظام اسلامی اموال و استقلال مردم غاصب پهلوی به مردم بازگردانده می شود. “

امام جمعه ساری با بیان اینکه این واگذاری اموال مردم به خودشان بعد از سال ها نیاز به اطلاع رسانی داشت تا ضد انقلاب بفهمد نظام اسلامی در خدمت مردم است، گفت: دنیا با تماشای این تفکر انقلاب اسلامی می تواند تغییر کند.

وی با اشاره به اهمیت تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: باید کار رسانه ای انجام شود تا دنیا بفهمد سرزمین های غارت شده رژیم پهلوی به مردم بازگردانده شده است.

محمدی لائینی گفت: از بنیاد مستضعفان انتظار می رود علاوه بر تامین ثروت و امکانات برای مردم منطقه، هر طرحی را در شهرستان های استان مازندران اجرا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید