فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسیر جامعه را مشخص می کند/موفقیت با عمل به دستورات مقام معظم رهبری حاصل می شود.


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809316

حجت‌الاسلام مهدی باقری با بیان اینکه تمامی بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس قانون اساسی همواره مربوط به مأموریت‌های مقام معظم رهبری بوده است، گفت: ایشان انجام می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: بخشی از جامعه مصرف کننده محصولات رسانه ای هستند و در فعالیت هایی که در فضای مجازی و رسانه ای انجام می شود موثر هستند.

وی نقش افرادی را که تأثیرگذار و هدفمند مخاطبان و جامعه هدف هستند و کارهای رسانه ای انجام می دهند و با کار خود در فضای مجازی تأثیر می گذارند، نقش بسیار مهمی در جهاد دارند.

حجت الاسلام باقری افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اکثر مخاطبان در جهاد تبیین، همین قشر صاحب منبر هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برکات زیادی هستیم، گفت: به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده ایم که عموم مردم

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات با مفهوم عمیق، شناخت صحیح عناصر تشکیل دهنده این نظام است، گفت: یکی از این موضوعات جایگاه رهبری و ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است.

حجت الاسلام باقری گفت: نقش ولی فقیه و ولی فقیه در انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت، وحدت مردم، تحرک، پویایی، نشاط، تلاش، تلاش اجتماعی و قانون مداری باید بازنگری شود.

وی با بیان اینکه باید دید ثمرات و ثمرات بسیار شیرینی که حاصل انقلاب و شکل گیری نظام اسلامی است، چیست، افزود: یکی از این عناصر مهم چه در انسجام نظام و چه در اقتدار ملت، چه در زمان امام راحل و چه در زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنصر ولی فقیه و رهبری بود.

یکی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به قانون اساسی توجه کنیم، گفت: باید به فردی که نقش رهبری جامعه و مسئولیت رهبری نظام را بر عهده دارد، توجه کنیم. بر اساس قانون اساسی: «سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های کلی کشور باید مشخص شود، همه به او نگاه کنند و تحت امر او کار کنند و همه نیروها و مقامات عالی‌رتبه کشور همصدا و یکپارچه با فرماندهی او حرکت کنند. بسیار مهم و ضروری است چه باید کرد؟

وی با بیان اینکه بیانات امروز رهبر معظم انقلاب همواره بر اساس قانون اساسی مربوط به مأموریت های مقام معظم رهبری بوده است، گفت: جامعه تعریف شده است و تعریف راه هاست که تکلیف را برای ما مشخص می کند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه روحیه شکرگزاری، قدردانی و حفظ نعمت یکی از موضوعات مهم است، گفت: حفظ و برای رشد آن تلاش کنید.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب یکی از مسائل و برکاتی که داشتیم پیشرفت مادی و معنوی کشور و یکی از آنها تحقق عدالت اجتماعی بود، افزود: به هر حال دو سیستم در این کشور وجود دارد که باید آنها را با هم مقایسه کنیم. یکی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دست شیطان و دیگری انقلاب اسلامی ایران.

حجت الاسلام بهقری با اشاره به برکاتی که در نظام جمهوری اسلامی به دست آمده است، گفت: اقتداری که در کشور داریم و شرایط بسیار عزتمندانه ای که داریم از مسائلی است که رهبر انقلاب نیز نشان می دهند باید قدردان هجمه های سنگین نظام باشد. بیگانگان و حتی متأسفانه منافقان داخلی علیه کشور، ملت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید قدردانی کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصاد مقاومتی گفت: اگر در سال های گذشته اقتصاد مقاومتی را رهبر انقلاب می نامیدند، حقیقت این بود که این مقاومت بخشی از اقتصاد مقاومتی است. کمال ملت ایران: شیاطین خبیث آمریکا در عرصه های مختلف مقاومت کردند و سپس در برابر حملات بعثی ها ایستادگی کردند و تا امروز که این همه فشار و هجمه اقتصادی در ناجوانمردانه ترین شرایط صورت گرفت. و اقتصاد مقاومتی خود را نشان داد، نهضت ملی کرونا راه اندازی شده و واکسن ایرانی در حال تولید و توزیع است که نشان می دهد کشور دارای ظرفیت های بالایی است.

وی با بیان اینکه نمونه دیگری از مقاومت در سوریه و پاسداشت حرم حضرت زینب(س) را دیدم، گفت: روحیه مقاومت، ایثار و شهادت از دل ملت ایران جاری شده و سوریه را نجات داده است. او با غارت حرم از شر شیطان نجات یافت.

حجت الاسلام بهقری با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: فقیهان در زمان خود با بصیرت بودند و عمل کردند که این یکی از برکات بزرگی است که ما در کشور داریم.

وی با بیان اینکه دشمن به همه جای کشور ما حمله کرد که توانایی ها را دید، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در زمین حضور داشته و سپاه یا هر نهاد دیگری در همه جا موفق بوده است، دشمن در آنجا مورد حمله قرار گرفت. و با کشتن یک شخص، یک نهاد و یک سازمان سعی در بدنام کردن او داشتند، اما مردم حقیقت دشمن را با دل و وجدان و درک حقیقت می فهمند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه پس از تشکیل سپاه توانسته در جنگ بسیار موثر باشد و از ملت و کشور دفاع کند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه حضور دارد. طبیعی است مثل شهید طهرانی مقدم و همه اقوام که برای کشور زحمت کشیدند وقتی دشمنی که دنبال ضعف کشور است این دستاوردها را می بیند می ترسد و شروع می کند به حرف های بیهوده و هذیان گویی، پس وقتی می بینیم دشمن است. او می‌دانست که ما در آنجا نقطه قوتی داریم، از جمله سپاه.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بصیرت ملی و عنایات عظیم ولایت فقیه باید گفت هرکس در هر نقطه از کشور موفق شود حامی است. مقام معظم رهبری به خاطر وحدت کلمه که درست اتفاق افتاد.

وی گفت: اگر حماسه در روز نهم اتفاق بیفتد و دفاع مقدس شکل بگیرد و در علم، علم و سلامت به پیروزی و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم و به نتیجه خوبی برسیم و اگر سپاه بتواند با اقتدار و با اقتدار کار کند. الزامات. «او اهل روستا بود.

حجت الاسلام باقری گفت: حتی اگر کم توجهی می شد و اطاعت از ولایت فقیه نباید اتفاق می افتاد، ضربه خوردیم از جمله مذاکرات هسته ای برجام، زیرا در برجام آسیب دیدیم که او مرزها و خطوط قرمز را نادیده گرفت. رهبر انقلاب و متأسفانه در مذاکرات به نتیجه خوبی نرسیدیم.

وی گفت: شاید این سوال برای کسانی که با حقیقت انقلاب آشنا نیستند تلخ باشد، اما حقیقت این است که هر جا بخواهیم نتیجه بگیریم نیازمند وحدت هستیم و وحدت یک محوری می خواهد که همان ولایت است. فقیه.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید