انتشار نادرست رسانه ملی در پوشش حضور مردم شهرکرد در لبیک طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902884

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نیکونم با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف منجر به خنثی شدن اغتشاشات می شود، اظهار داشت: در تجمع مردم که در واکنش به بیانات مقام معظم رهبری جمعه گذشته برگزار شد، رسانه های استانی به اجرای برنامه پرداختند. خوب، اما رسانه ملی کار نمی کرد، او مناسب نبود، او به او توجهی نکرد و در جایی که جای سوال و شکایت است به راحتی از کنارش گذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نیکونم صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هرچند اتفاقات روزهای اخیر خوب نبود، اما برکاتی داشت که از آن جمله می توان به نمایان شدن خدمات و دستاوردهای آن اشاره کرد. پلیس.

وی با اشاره به اینکه با بیانات مقام معظم رهبری رهنمودها به خوبی مشخص شده و پرده ها برداشته شده است، افزود: لبیک به سخنان ایشان واجب است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حضور مردم در مناطق مختلف منجر به خنثی شدن اغتشاشات می شود، ادامه داد: در تجمع مردم که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری جمعه گذشته در لبیک برگزار شد، استانی رسانه ها عملکرد خوبی داشتند اما رسانه ملی نماینده مناسبی نداشت، توجهی به او نکرد و به راحتی از کنار او گذشت که جای سوال و شکایت دارد.

نکونام گفت: مردم چهارمحال و بختیاری به موقع در عرصه های مختلف حضور یافتند که نیاز به توجه دارد.

وی به رهبران و مسئولان توصیه کرد که در انجام امور سستی نداشته باشند و کار امروز را به فردا موکول کنند، بلکه باید جدی و جهادی و با سرعت عمل انجام شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور باید با جدیت پیگیری شود تا در سفر بعدی رئیس جمهور به استان چیزهایی از قلم نیفتد.

نکونام با اشاره به هفته وحدت گفت: گاهی به افرادی که ظرفیت ندارند مسئولیت داده می شود و برعکس گاهی افرادی را که ظرفیت زیادی ندارند اخراج می کنیم.

وی اعلام کرد: از ترس این و آن نباید بیت المال را غارت کرد و یا با حکم خدا بازی کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر مدیر یا مدیری در جایی کوتاهی می کند باید از مردم عذرخواهی کند و از غرور و تکبر خود بپرهیزد و به اشتباه خود اعتراف کند.

نکونام با اشاره به اینکه باید مراقب بود که جاهلیت احیا نشود و به احیای جاهلیت دامن بزنیم، افزود: هر چیزی که در گذشته وجود داشته، مورد تایید دین بوده است، نباید احیا شود مگر اینکه در این زمینه دقت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید