رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب را با حضور جوانان تشریح کردند

ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780095

ناصری موحد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب را با حضور جوانان ترسیم کرده اند و این به هزینه رهبری جوانان است و جای خالی شهدا با حضور جوانان پر می شود. جوانان امروز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه کارکنان جدید مرکز تربیت بدنی بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب اسلامی را برداشته اند. با حضور جوانان «جای خالی شهدا امروز توسط جوانان پر می شود.

وی افزود: با پیشرفت انقلاب اسلامی فضای درون انقلاب چیزی جز طراوت و نشاط نیست و نقش جوانان پر رنگ و پر رنگ تر می شود و این مژده ای است که رهبر معظم انقلاب می دهند. به جوانان.”

فرمانده سپاه حیدریه تربت گفت: باید برای خودسازی و جامعه سازی مورد نظر رهبری برای رسیدن به گام دوم انقلاب تلاش کنیم، بنابراین نباید وقفه ای در مسیر انقلاب به سمت تمدن نوین اسلامی و انقلاب ایجاد شود. ظهور نسل جوان امروز از زمان ظهور حضرت بقیة الله، خداوند خواهند بود.

موحد گفت: در شرایط امروز جوانان با رهبری می توانند کشور را در عرصه های مختلف ارتقا دهند اما نیاز به افراد مجرب است و باید تجربه و بینش تجربه به نسل جدید و جوان منتقل شود.

وی افزود: ورزش تمرینی آمیخته با عقل و آرمان گرایی و حضور افراد مجرب در بسیج با الگوی رهبری، یعنی هدایت جوانانی است که برای رسیدن به پله پنجم انقلاب به دست می آید.

موحد خاطرنشان کرد: ورزش بسیج مختص بسیجی ها نیست و مختص جامعه اسلامی است و ما امروز به دنبال رشد و بالندگی در جامعه اسلامی هستیم لذا اعضای جامعه بسیج و نگاه به ورزش عموم مردم به ویژه جوانان است.

وی افزود: سیطره بنیه بسیج جامعه ورزشکاران بسیجی و جامعه تربیت بدنی شهرستان را شامل می شود.

در پایان این مراسم سرهنگ مصطفی یوسفی به مدت چهار دهه به عنوان رئیس مرکز تربیت بدنی بسیج شهرستان تکدیر خدمت کرد و سروان محمدرضا سیدآبادی به عنوان رئیس جدید کانون تربیت بدنی بسیج معرفی شد.

در حال حاضر بیش از 7000 ورزشکار در رشته های فوتبال، فوتسال، کشتی، جودو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، ووشو، ورزش های همگانی و زورخانه ای و پهلوانی در قالب باشگاه مقاومت فرهنگی و ورزشی در 18 سالن ورزشی مرکز بدنسازی سازمان یافته اند. آموزش های بسیج از شهرستان تربت حیدریه فعال هستند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید