رهبر معظم انقلاب تبلیغات نظام استعماری را کودکانه خنثی کردند/پایبندی جوانان ایرانی به ارزش های اسلامی


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901701

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کودکانه تبلیغات رژیم سلطان را خنثی کردند، گفتند: جوانان ایرانی به ارزش ها می چسبند و نطام سلطان می خواهد القا کند که جوانان ما از ارزش ها فاصله گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن گرامیداشت هفته فرجه گفت: رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح سخنرانی کردند. نظام سلطان خنثی شده، جوانان ایرانی پایبند به ارزش ها هستند و نطام سلطان می خواهد بگوید که جوانان ما از ارزش ها فاصله گرفته اند، اما دفاع از وطن، حضور در مراسم، دستاوردهای علمی و سایر عرصه ها نشان از حرکت و نشاط دارد. جوانان ایرانی اسلامی و پایبندی آنان به ارزشهای اسلامی.

وی افزود: امنیت زیرساختی برای همه ابعاد زندگی است و نیروهای مسلح امنیت کشور را تامین می کنند و حمله به نیروهای مسلح چه در قالب گفتار یا نوشتار یا عمل در واقع حمله به امنیت کشور است. کشور.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پس از فوت یکی از فرزندان این کشور، شاهد واکنش های آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروه های تجزیه طلب و همه دشمنان ملت قبل و بعد از پیروزی بودیم. انقلاب، همه خواهان ویرانی و هرج و مرج هستند، گفتند این نشانه هماهنگی است تا مقاومت را شکست دهیم و دشمنان یکپارچه برای ضربه زدن و همه کسانی که در اغتشاش ها و اغتشاش ها حضور داشتند و ضربه زدند و برخی از این افراد وارد عمل می شوند. از صف دیگران جدا شدند و برخی از این افراد با ارشاد و جهاد تبیین شدند و جای تأسف است که در حوادث اخیر در راستای اهداف دشمنان گام برداشتند و عده ای همچنان به اظهارات خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در ماه های اخیر شاهد اعتراضات و مطالبه گری بودیم اما درگیری نبود اما وقتی اعتراض به هرج و مرج و هتک حرمت ها تبدیل شود خوب نیست.

شاهرخی گفت: کشورهایی که تسلیم نظام سلطه می شوند هیچ کس با آنها کاری ندارد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است که باید بررسی کنند که عده ای چگونه اظهار نظر می کنند و می بینیم که در این شورش ها اسلحه از آشوبگران گرفته می شود و در برخی جاها مواد منفجره پیدا می شود و می برند و ناامنی ایجاد می کنند.

وی گفت: روزگاری می رسد مثل گروهک منافقین که اوایل انقلاب حرف هایی زدند و در نهایت به خاطر کینه توزی با انواع سلاح ها به خیابان ها ریختند و خود را به صدام فروختند و جاسوسی کردند و جریان روشن کیست که نداند ما با استکبار روبرو هستیم و در منطقه جغرافیایی با دشمن روبرو هستیم و هر چند وقوع این حوادث تلخ و خسارات فراوانی به بار آورد، اما همه اینها نشانه اقتدار نظام اسلامی است.


دشمنان در فضای مجازی به دنبال تضعیف اصل نظام هستند

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: شادابی و به دور از کسالت، بی قراری و شکایت نکردن به درگاه خداوند متعال از ویژگی های انسان صبور در جامعه است.

و افزود: بی حوصلگی و عجله باعث می شود در حوادث درست عمل نکند و امید را از دست داده و تلاش را سست کند.

امام جمعه کوهدشت گفت: وقتی خبری به او می رسد نباید از مرز عدالت خارج شد، ابتدا باید صحت آن را بررسی کرد و نسبت به صحت آن اقدام کرد.

وی تصریح کرد: راه رستگاری دنیا و آخرت این است که دلهای ما شیعیان با پیروی از عهد و عهد الهی مستحکم شود و بهترین کارها در انتظار گشایش است زیرا با ظهور حضرت ولی عصر (عج) ، تمام مشکلات حل خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه هدف مخالفان اسلام تفرقه انداختن بین مسلمانان است، گفت: اگر انسان اراده خدا را مقدم بر اراده خود قرار دهد در آخرت از جایگاه بزرگی برخوردار خواهد شد.

امام جمعه کوهدشت گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که دشمنان قصد تحریک اقوام و ایجاد اختلاف بین آنها را دارند که در این زمینه باید هوشیار بود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جشن فارغ التحصیلی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال تضعیف اصل نظام هستند و همچنین تلاش می کنند مردم جامعه را ناامید کنند.

امام جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از اشراف اطلاعاتی سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حمله به مقر نیروهای کومله گفت: این رزمایش پیام اقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح ایران را به گوش جهانیان رسانده است. و برخی کشورهای همسایه مانند آذربایجان که باید مراقب رفتار خود باشند.

وی با اشاره به توانمندی های نیروهای مقاومت گفت: یمن عملا در محاصره است و عربستان همواره آتش بس را نقض می کند اما در نهایت دست برتر را بر نیروهای مقاومت یمن دارد.

طهماسبی با اشاره به هوشیاری مردم و آرمان های انقلاب، امام و رهبری در محکومیت اقدامات معاندین گفت: نیروی انتظامی، بسیج و نیروی انتظامی در موارد اخیر سرکوب شدند اما این موارد را جمع آوری کردند. هوشمندانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید