پایبندی ملت ایران به ارزش های انقلاب اسلامی دشمن را به زمین کشید


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818882

محمد باکر محمدی لائینی گفت: ملت ایران پس از 43 سال از انقلاب اسلامی به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی وفادار مانده و روز به روز از تعداد دشمنان کاسته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری یکی از فلسفه و دستاوردهای روزه را تقوا دانست و با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: در روزهای پایانی ماه شعبان استغفار کنید. و دعا و برای ورود. ماه خدا آماده است.

وی با تاکید بر اینکه برای رفتن به مهمانی و ماه خدا باید تقوای الهی داشت، افزود: خداوند متعال در خصوص ماه رمضان بسیاری را از آتش نجات می دهد و آنها را رها می کند، لذا ماه شاء را گرامی بداریم. «حرام مقدمه ورود به ماه رمضان است.

امام جمعه ساری با اشاره به حرمت ماه مبارک رمضان یادآور شد: در این ماه نه تنها هتک حرمت نکنید، بلکه اجازه هتک حرمت به دیگران را هم ندهید در حالی که گاهی شاهد حضور افراد متعرض و شکن در جامعه هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه در نیمه شعبان فضای مناسبی در شهرها نداشتیم، افزود: باید فضای مناسبی در شهرها برای ماه رمضان ایجاد شود و فضا تنظیم شود.

امام جمعه ساری خواستار نظارت جدی مسئولان بر بازار و اصناف شد و گفت: بازرسی از بازار و نانوایی ها باید توسط نهادها و دستگاه های مربوطه جدی گرفته شود.

وی با گرامیداشت روز طبیعت گفت: طبیعت مادر و افتخار محسوب می شود و نباید کثیف و تخریب شود چرا که حفظ طبیعت فرهنگ محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز توجه به ارزش های والای انسانی در زندگی را ضروری دانست و گفت: طبیعت محل عبادت و تقویت ایمان است نه گناه و باید خداشناسی را از طبیعت بیاموزیم نه در فطرت گناه را باز کن زیرا زیبنده مومن نیست.

وی با بیان اینکه روز طبیعت امسال روز قبل از ماه مبارک رمضان و بزرگداشت آن است، گفت: طبیعت گردی منافاتی با روزه داری ندارد و می توان افطار را در بین طبیعت پخش کرد.

محمدی لائینی همچنین دوازدهم فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: در اوایل قرن گذشته پایه های استبداد و استعمار در کشور شکسته شد اما در اواسط قرن گذشته و 22 بخمن. ، 57 کشور استبداد.»، یک نظام سازی بود.

امام جمعه ساری یادآور شد: مردم در 12 فروردین به جمهوری اسلامی رای دادند که تبلور اراده مردم و رعایت احکام اسلام و خداست و شهدای ما برای نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند. ناکامی ها ناشی از بی توجهی برخی مسئولان است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در جریان برگزاری مسابقه فوتبال در مشهد مقدس به وجود آمد، گفت: متاسفانه گروه هایی در این زمینه دخیل بودند که باید شناسایی و به آنها رسیدگی شود.

این مسئول پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی را دستاورد بزرگی برای کشور دانست و گفت: اگر از روز اول درست انتخاب کنیم مشکلی نخواهیم دید و با علم به اینکه ملاک انتخاب جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: به آمریکا و همپیمانانش می گوییم ملت 43 سال به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و هرگز دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنمی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید