جبهه انقلاب باید دشمن را در فضای مجازی نابود کند/ ملت ایران عباس انقلاب است دشمن طمع نداشته باشد


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910040

سردار معروف در یادواره چهار هزار شهید سیستانی در گلستان:

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ جهانی رسانه ای و عملیات روانی دشمن در فضای مجازی گفت: رسالت جبهه انقلاب تسخیر فضای مجازی و سردرگمی دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی امشب در نخستین یادواره هزار شهید استان سیستانی و گرامیداشت چهار هزار شهید گلستان گفت: دشمنان بدانند که اگر امام حسین (علیه السلام) در کربلا و خیمه عبادت داشت، امروز تمام ملت ایران عباس انقلاب و عباس خیمه گاه است.»

وی با اشاره به هوشمندی نظام اسلامی و ملت بیدار انقلاب اسلامی افزود: ما یک نظام هوشمند و ملت هوشمند هستیم. برای انقلاب اسلامی فهرستی از امکانات و نتایج داریم که باید در نظر گرفته شود.»

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه گلستان کانون وحدت اقوام است، گفت: اقوام مختلف این استان به سمت پیشرفت و حل مسالمت آمیز مشکلات می اندیشند و حرکت می کنند.

سردار معارفی هوشمندی و وحدت ملت ایران را یکی از توانمندی های بزرگ نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با نظام طاغوتی توسط یک ملت و دین رهبری نمی شود. و ادیان گفته اند بله.

وی با تاکید بر اینکه نبرد امروز دشمن با ایران هسته ای نیست، بلکه به دلیل علم، درک و عظمت ایران اسلامی است، گفت: امروز کشورهای بزرگ در مقابل جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره زانو زده اند.
سردار معروفی گفت: در اغتشاشات سال 88 که جنگ حزبی شروع شد، مردم دیدند که آبرویشان در آستانه است و روز نهم را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه هوشمندی ملت ایران آبروی نظام اسلامی را حفظ کرده است، گفت: در سال 2018 بی تدبیری در جریان بنزین بود، دشمن فکر می کرد می تواند نقشه های خود را پیش ببرد، به همین دلیل سردار سلیمانی را کشتند، بنابراین دلهای ملت ایران از حرکت باز می ایستد اما ملت ایران این شهید عزیز را با شکوه تشییع کردند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه فتنه دشمن تمام نشده است، گفت: در این چند وقت اخیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، صهیونیسم، وهابیت، تفاله ملت ایران، منافقین و میهن پرستان، خسته و ترسو، … رفاه طلبان با نظام متحد شده اند و ملت را متزلزل کرده اند.

وی گفت: ملت ما شعار نمی دهند، بلکه از هر قومی، اعم از شیعه و سنی، اصولگرا و اصلاح طلب، وقتی منافعشان به خطر می افتد، بر سر یک سفره می نشینند و سینه خود را به روی دشمن می پوشانند و دشمن را در هم می کوبند. “

سردار معروفی تاکید کرد: دشمنان سرسخت ایران اسلامی که به دنبال تفرقه قومی و مذهبی هستند باید بدانند که راهبردشان پوسیده، ناکارآمد و شکست خورده است، ملتی که شهادتش پیروزی بزرگ اوست و ملت امام حسین(ع) به بن بست نمی رسد و شکست.

وی ادامه داد: این ملت تربیت شده در عاشورا است، شما نمی توانید مسیر این ملت را تغییر دهید. بذر انقلاب در عاشورا کاشته شد و ما به دشمنان می گوییم و این پیام را داریم که اگر عباسی در خیمه امام حسین در کربلا بود امروز همه مردم ایران عباس انقلاب و عباس هستند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن امروز با عملیات روانی در صدد تصرف سرمایه ملت ایران است، گفت: سرمایه ملت ایران جوانان هستند، باید هوشیار باشیم و در این رسانه جهانی از خود در برابر دشمن مکار دفاع نکنیم. جنگ و عملیات روانی. تسخیر فضای مجازی و نابودی دشمن، وظیفه جبهه انقلاب است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن می داند که قدرت تسخیر کشور ما را ندارد، پس باید مراقب باشیم که بر ذهن، اندیشه، آرمان های خود غلبه کنیم و شریعت خود را بگیریم که با شناخت ائمه اطهار(ع) محقق می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید