نادیده گرفتن فضای مجازی محتوایی ساختاری/فرهنگی است که باید در فضای مجازی بازآفرینی شود


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911786

امامی با اشاره به اینکه فضای مجازی مغفول مانده است و همه ما در این غفلت مقصریم، گفت: اما این بی توجهی کارگزاری نیست بلکه ساختاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدیمجد امامی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: غفلت از فضای مجازی عاملیتی نیست، ساختاری است و نظام سیاست و برنامه ریزی فضای مجازی کشور اساساً حوزه را مورد غفلت قرار داده است. محتوای.

وی گفت: همه نهادهای فرهنگی کشور باید به سبک تریبون و حوزه جدید فضای مجازی بازآرایی و بازسازی می شدند و مشکل اینجاست که این ساماندهی انجام نشده است.

امامی ادامه داد: در واقع همه ما باید در تولیدات و برنامه هایمان دوباره متولد می شدیم و همه باید دوباره متولد می شدیم.

وی افزود: محتوای فضای مجازی و هر محتوای فرهنگی دیگری در صورت عدم بازاریابی در دنیای جدید کارآمد نخواهد بود و وابسته به حمایت های ناهماهنگ و ناکارآمد دولت باقی می ماند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: بازاریابی یعنی محتوا بر اساس شخصیت ها و سیستم های مدرن برای نیازسنجی، تاثیرگذاری و بازسازی ایده ها باشد و شخصیت ها و شخصیت ها تبدیل به ابرقهرمان و فوق شخصیت شوند و در فضای مجازی به شما کمک کنند. به این معنا متحد شوید، اگر کتاب موفقی داریم، شخصیت این کتاب را باید در بازی موبایل، بازی نبرد محور، حتی در نمای پویا و نمای اصلی دنبال کرد.

امامی تصریح کرد: مشکل بزرگ محتوا در ایران این است که هنوز به بازاریابی و شخصی سازی مربوط نمی شود و عیب در ساختار و همه ماست که در شرایط جدید بستر باید از فعالیت فرهنگی صحبت می کردیم.

وی گفت: نباید از کتابی حمایت می‌کردیم مگر اینکه به فکر پرداختن به آن و معادل آن در فضای مجازی بودیم، نباید از سینما و انیمیشن حمایت می‌کردیم مگر اینکه در فضای مجازی دنبال معادل آن‌ها می‌گشتیم، نباید از سرود و موسیقی حمایت می‌کردیم. پشتیبانی می شد، مگر اینکه ابعاد فضای مجازی آن را در نظر بگیریم.

امامی یادآور شد: در حال حاضر میزان تولید محتوای ما کمتر از محتوای مورد استفاده مردم و زیر 30 درصد است. این بدان معناست که ما توده بزرگی داریم که بیش از 70 درصد مواد غذایی که نمی‌توانیم مطمئن باشیم مسموم است یا خیر.

وی ادامه داد: البته باید از بستر و روش های مجازی اعتباربخشی و نظارت نیز استفاده شود، به عنوان مثال سیستم های رتبه بندی کیفی و راهنمای مصرف عمومی باید سالم ترین موسیقی، سالم ترین کتاب و سایر محتواها را رتبه بندی کرده و در یک مکان مجازی برای کاربران قابل دسترسی باشد. .قرار دادن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید