خلأ ما در فضای مجازی با برگزاری چنین رویدادهایی برطرف می شود/ جوانان بسیجی پیشگام در تولید محتوا در فضای مجازی هستند.


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911599

در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، خاطرنشان شد:

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید خلاءهای فضای مجازی را با خلق آثار موثر پر کرد گفت: شرکت کنندگان در این رویداد موضوعاتی را انتخاب کرده اند که نیاز جامعه امروزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج و حس وی از مسئولیت در زمینه آموزش سواد رسانه ای و تولید محتوا گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در جامعه باید دنبال شود و تاثیر مثبتی در سطح منطقه ای، ملی و جهانی دارد، تولید محتوای رسانه ای است.


وی با بیان اینکه رسانه امروز حرف اول را در فعالیت های جامعه می زند افزود: رسانه ها یک برنامه ارتباطی دوسویه با جامعه ایجاد می کنند که مخاطب را از فعالیت ها، عملیات و اقدامات جامعه آگاه می کند.


این کارمند ادامه داد: زمانی که بتوانیم در تولید محتوا و آموزش کارکنان موفق باشیم و بدون خالی کردن زمینه تولید محتوا حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر ما تولید نکنیم دیگران برای ما محتوا تولید می کنند.


شهریاری بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان فضای مجازی بسیج چهار سال متوالی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال را برگزار می کند، این مهم بسیار خوشحال کننده است چرا که اکثر شرکت کنندگان در این رویداد در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند.


وی اذعان داشت: برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر شناسایی افراد مستعد، فرصت مناسبی برای کشف تخصص های خاص در حوزه تولید محتوا و همچنین ورود به بازار کار است.


مدیرکل فنی و حرفه ای استان اضافه کرد: در عین حال که رسانه موضوع مهمی است، تربیت نیرویی که بتواند محتوا ارائه کند اهمیت بیشتری دارد. همانطور که در سال های اخیر شاهد بودیم جوانان کشورمان 6 مدال در عرصه فناوری اطلاعات در سطح جهانی کسب کرده اند که نشان از این دارد که در سطح جهانی حرف هایی برای گفتن وجود دارد.


وی با بیان اینکه محدودیت سنی برای تولید محتوا وجود ندارد، اذعان داشت: با توجه به اینکه محدودیت های شغلی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی وجود دارد، می توانیم کارهای زیادی را در زمینه تولید محتوا انجام دهیم و شاهد اشتغال های زیادی باشیم. بنابراین همه افراد در تمام گروه های سنی می توانند خود را آزمایش کنند.


شهریاری خاطرنشان کرد: تولید محتوا نیاز به ساختار، فضا و امکانات چندان گسترده ای ندارد و فارغ از همه مرزهای جغرافیایی، سفارشات ملی و بین المللی را دریافت می کند و درآمد و کسب و کار پایداری کسب می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید