ایجاد محتوای عالی؛ مهمترین رسالت کارشناسان در فضای مجازی/ باید در فضای مجازی سیاست اساسی داشته باشیم

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781265

سردار محمد پاکپور گفت: در فضای مجازی باید برنامه و خط مشی اساسی داشته باشیم و لازم نیست همه در همه امور دخالت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر ما; سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان که صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: همه جا هست و اگر این فضا را رها کنیم، مخفیگاه دشمن می شود.

وی گفت: اگر برای ایجاد امنیت در منطقه ای در پادگان مستقر شویم اما در مناطق مختلف منطقه حضور نداشته باشیم و جغرافیای منطقه دست ما نباشد امنیت برقرار نمی شود. او گفت که میدان در حال تبدیل شدن به کانون تروریسم و ​​ناامنی است.

سردار پاکپور افزود: اگر این منطقه و جغرافیا را از تروریست ها و عناصر ناامن بگیریم بدون شک آنها محدود می شوند و نمی توانند به اهداف خود در ایجاد ناامنی و همچنین فضای مجازی برسند.

وی افزود: اگر به صورت فعال وارد فضای مجازی نشویم و از محتوای خارجی استفاده نکنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد، حضور و ورود به فضای مجازی برای تولید محتوا مهمترین رسالت افراد متخصص در این حوزه است و فعالیت می کنند.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رویدادهایی که توسط بسیج و سایر نهادها برگزار می شود می تواند ما را در شناسایی گروه ها و تیم های مختلف و استفاده از این نیروهای متخصص یاری کند.

وی گفت: هدایت تیم های تخصصی تولید محتوا بسیار حائز اهمیت است زیرا آنها به سختی کار می کنند و نمی توانند تاثیر اساسی بر محتوای فضای مجازی داشته باشند.

سردار پاکپور گفت: در فضای مجازی باید برنامه و خط مشی اساسی داشته باشیم، هرکسی در هر موضوعی نباید درگیر همه موضوعات باشد، کارشناس خود و هرکس بر اساس تخصص خود در هر زمینه ای وارد شود، فقط نیاز به فضا دارد. چنین گروه ها و تیم هایی رهبری می کنند، محورهای تولید محتوا را شناسایی می کنند و به سمت هدف مورد نظر حرکت می کنند.

به گفته وی، این هدف کنترل فضای مجازی و محتوای این حوزه مطابق با اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های ماست که باید این کار اساسی دنبال شود، هرچند در کشور این اقدام با کمک کارشناسان و بسیجیان

e9621e3d 150c 4cad a54e e9c3fe8e7a72 خبر خاکستری

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ممکن است در فضای مجازی مشکلات زیادی داشته باشیم اما جوانان ما در این زمینه بسیار موثر عمل کرده اند و هوشمندانه اتفاقاتی که در فضای مجازی می گذرد را خنثی کرده اند.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی گفت: اگر بتوانیم همه موضوعات و موضوعات را به خوبی مدیریت کنیم موفق خواهیم بود اما اگر از محتوا و محصولات دیگران استفاده کنیم که بر اساس هدف و خط مشی تولیدی خود عمل می کنند. آن، ما به دردسر خواهیم افتاد.

سردار پاکپور افزود: مسئولان باید ترسیم مناسب داشته باشند و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که در کنار مشکلات همه را با یک هدف هدایت کند.

وی با اشاره به محورهای مرحله استانی رویداد محتوای دیجیتال در بسیج سیستان و بلوچستان گفت: جهش تولیدی، مهارت‌سازی و تکیه بر انرژی داخلی و تجارت الکترونیک، کنترل تاج و واکسیناسیون انبوه در برابر این ویروس مفتضح و ویژه نگاهی به ظرفیت و نمایندگی استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه پایدار و امنیت، وحدت و همدلی مبتنی بر مقاومت و استکبار برای ایجاد محتوا در این رویداد شناسایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید