حجت‌الاسلام موسایی پور رهبر معظم انقلاب در حکمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1788249

پذیرش استعفای آیت الله جنتی و ارزیابی زحمات ایشان؛

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی استعفای آیت الله جنتی را پذیرفتند و از زحمات ایشان تجلیل کردند. با حکم حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد حسین موسایی پور به سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت الاسلام موسی پور را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

متن تصمیم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

به نام خدا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی دهه‌ها یکی از نهادهای حقوقی فعال و تأثیرگذار و منبع روشنگری و آرمان‌گرایی در تجلیل از یادمان‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در دوران حکومت موفق آیت‌الله جنتی خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه کرده است. دامت برکات. اینک با توجه به استعفای جناب آقای جنتی و تشکر و قدردانی از زحمات فراوان ایشان، جناب آقای حجت الاسلام جناب آقای حاج شیخ محمد حسین موسی پور، سد طوفیکا را به مدیریت این شورا منصوب می نمایم.

انتظار می رود سیاست این شورا با پیروی از روش بزرگان دینی مبتنی بر تبیین و تعمیق شعارها و انتقال پیامی صادقانه و صمیمانه به قلوب عموم باشد. این شورا از همان ابتدا بر همین اساس شکل گرفته و حرکت می کند و نیاز به توجه بیشتری دارد.

توصیه من ترویج اعیاد، فعال سازی مساجد و نهادهای مردمی، استفاده از ابتکارات و خلاقیت های جوانان انقلابی و شاداب سازی مراسم مذهبی و انقلابی است. توصیه دیگر این است که سازمان را منعطف و راحت کنید و زائده ها و فرسودگی های آن را از بین ببرید.

از خداوند متعال توفیق ایشان را خواستارم و باز هم از آیت الله جنتی تشکر می کنم.
سید علی خامنه ای
8 آذر 1400

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید